Κορονοϊός - Πάτρα: Διασωληνώθηκε το 2 μηνών βρέφος

Διασωληνώθηκε το δύο μηνών βρέφος, που νοσηλεύεται με κορονοϊό στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών στο Ρίο.
Σύμφωνα με το pelop.gr, το μωρό, που είναι από το Αγρίνιο, είχε εισαχθεί προ ημερών στην παιδιατρική του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Πατρών στο Ρίο, έχοντας νοσήσει με κορονοϊό, πήρε εξιτήριο ωστόσο η κατάστασή του επιδεινώθηκε και μεταφέρθηκε εκ νέου στη ΜΕΘ Παίδων του Νοσοκομείου στο Ρίο, όπου τελικά παρά τις αγωνιώδεις προσπάθειες των γιατρών διασωληνώθηκε.
Διαβάστε ακόμη
Ο Τραμπ κάνει στην «άκρη» το Κογκρέσο και δίνει κινητήρες στην Τουρκία για το μαχητικό KAA - Το deal των 700 εκατ.
Τέλος η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή για τα Προσφυγικά - «Ο αγώνας συνεχίζεται με άλλα μέσα»
Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
«Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



