Μητσοτάκης σε Φιντάν: Ελπίζω να έχεις παραγωγική συνάντηση με τον Γεραπετρίτη – Τι λένε πηγές του Μαξίμου
Πώς σχολιάζουν από το Μαξίμου τον καφέ Μητσοτάκη, Χριστοδουλίδη, Ερντογάν στη Βουδαπέστη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Είναι σημαντικό πως οι ηγέτες της Ελλάδας, της Τουρκίας και της Κύπρου μπορούν να κάτσουν μαζί και να έχουν μία συζήτηση, κι ότι η βελτίωση των ελληνοτουρκικών σχέσεων προφανώς βοηθά σε αυτή την κατεύθυνση», τονίζουν πηγές του Μεγάρου Μαξίμου για τον καφέ, που ήπιαν ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, με τον πρόεδρο της Κύπρου Νίκο Χριστοδουλίδη, τον Τούρκο Πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και τον Πρωθυπουργό της Αλβανίας Έντι Ράμα.
Η άτυπη συνάντηση πραγματοποιήθηκε στη Βουδαπέστη λίγο πριν την έναρξη των εργασιών της συνόδου της Ευρωπαϊκής Πολιτικής Κοινότητας. Όπως σημειώνουν ο Πρωθυπουργός είπε στον Χακάν Φιντάν, που επισκέπτεται αύριο τη χώρας μας, ότι ελπίζει να έχει μία παραγωγική συνάντηση με τον Έλληνα υπουργό Εξωτερικών Γιώργο Γεραπετρίτη.
Ο Πρωθυπουργός είχε τετ α τετ, επίσης, με τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Σαρλ Μισέλ στο οποίο αντάλλαξαν απόψεις για την ανταγωνιστικότητα της ευρωπαϊκής οικονομίας και τις εκλογές στις ΗΠΑ.
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



