Ραζβάν Λουτσέσκου: «Ζω τους χειρότερους μήνες της ζωής μου»
Εμφανώς απογοητευμένος είναι ο προπονητής του ΠΑΟΚ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την εικόνα ενός βαθιά απογοητευμένου Ραζβάν Λουτσέσκου μεταφέρουν τα ρουμανικά ΜΜΕ μετά το φινάλε της σεζόν και την ήττα του ΠΑΟΚ στη Λεωφόρο, αποτέλεσμα που άφησε οριστικά τους Ασπρόμαυρους στην τρίτη θέση και στο μονοπάτι του Europa League.
Μετά το τέλος του αγώνα με τον Παναθηναϊκό, ο Λουτσέσκου ανέλυσε στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου τι δεν λειτούργησε σωστά για τους Θεσσαλονικείς μέσα στη σεζόν και δη στο φινάλε της. «Λέγαμε πάντα ότι δεν θα συμβεί κάτι χειρότερο, αλλά γινόταν», ανέφερε μεταξύ άλλων ο έμπειρος τεχνικός, με τις δηλώσεις του να «ταξιδεύουν» και στην πατρίδα του.
Σύμφωνα με όσα μετέφερε ο δημοσιογράφος Γκάμπι Σάφτα, ο οποίος φέρεται να επικοινώνησε μέσω μηνυμάτων με τον Λουτσέσκου μετά το τέλος της αναμέτρησης, ο τεχνικός του ΠΑΟΚ ήταν συντετριμμένος από τον τρόπο με τον οποίο χάθηκε η δεύτερη θέση και η ευκαιρία συμμετοχής στα προκριματικά του Champions League.
Μάλιστα, σύμφωνα με τα όσα δημοσιεύονται, ο Ρουμάνος προπονητής ανέφερε χαρακτηριστικά: «Αυτός είναι ο δεύτερος τελικός που χάνω με απίστευτο τρόπο. Από τον Μάρτιο μέχρι τώρα, αυτοί είναι οι χειρότεροι μήνες της ζωής μου».
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





