ΠΑΟΚ: Βαρύ πρόστιμο και... τιμωρία από τη διοίκηση στο αγωνιστικό τμήμα
Ο Χρήστος Καρυπίδης ανακοίνωσε την τιμωρία μετά το τέλος της αναμέτρησης στη Λεωφόρο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με βαρύ πρόστιμο τιμωρήθηκε το αγωνιστικό τμήμα του ΠΑΟΚ μετά το 2-2 της Λεωφόρου που άφησε τον Δικέφαλο στην τρίτη θέση και εκτός Champions League.
To κλίμα στον ΠΑΟΚ ήταν (αμέσως μετά τη λήξη) και παραμένει ιδιαίτερα βαρύ, δεδομένου πως χάθηκε και ο τελευταίος στόχος της σεζόν μετά και τη σοκαριστική απώλεια του Κυπέλλου.
Προτού αναχωρήσει η «ασπρόμαυρη» αποστολή από τη Λεωφόρο, ο Χρήστος Καρυπίδης εισήλθε στα αποδυτήρια και ανακοίνωσε την απόφαση της διοίκησης για βαρύ πρόστιμο στο αγωνιστικό τμήμα, αλλά και την παραμονή των παικτών και των προπονητών στη Θεσσαλονίκη, υποχρεωτικά μέχρι την Τετάρτη.
Το αν αυτό σημαίνει πως θα ακολουθήσει κάποια ομιλία τα επόμενα 24ωρα και άπαντες καλούνται να είναι στη βάση τους, θα φανεί...
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





