ΠΑΟΚ: «Συγγνώμη στους φιλάθλους μας - Πιο δυνατοί την επόμενη σεζόν»
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ έστειλε μήνυμα για την επόμενη ημέρα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο ΠΑΟΚ «απολογήθηκε» στον κόσμο του για τη μη επίτευξη των στόχων της εφετινής σεζόν, στέλνοντας μήνυμα για το μέλλον.
Μία αποτυχημένη σεζόν ολοκληρώθηκε για τον ΠΑΟΚ με μία ακόμα... αυτοχειρία στην έδρα του Παναθηναϊκού. Οι Ασπρόμαυροι ολοκλήρωσαν τη χρονιά στην τρίτη θέση της βαθμολογίας, ενώ έχασαν και το Κύπελλο από τον ΟΦΗ.
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ έστειλε μήνυμα για την επόμενη μέρα, ζητώντας συγγνώμη στους φιλάθλους για τα τελευταία αποτελέσματα, που στοίχισαν σε πρωτάθλημα και κύπελλο.
Αναλυτικά το μήνυμα: «Η χρονιά τελείωσε δυστυχώς όχι με τον τρόπο που θέλαμε όλοι μας. Αισθανόμαστε την ανάγκη να ζητήσουμε συγνώμη από όλους τους φιλάθλους της ομάδας που δεν καταφέραμε να πετύχουμε τους στόχους μας. Το βέβαιο είναι ότι θα προχωρήσουμε σε όλες τις απαραίτητες κινήσεις ώστε την επόμενη σεζόν να επιστρέψουμε πιο δυνατοί και να κάνουμε τον ΠΑΟΚ μας, ξανά πρωταγωνιστή».
Η χρονιά τελείωσε δυστυχώς όχι με τον τρόπο που θέλαμε όλοι μας.
— PAOK FC (@PAOK_FC) May 17, 2026
Αισθανόμαστε την ανάγκη να ζητήσουμε συγνώμη από όλους τους φιλάθλους της ομάδας που δεν καταφέραμε να πετύχουμε τους στόχους μας.
Το βέβαιο είναι ότι θα προχωρήσουμε σε όλες τις απαραίτητες κινήσεις ώστε την… pic.twitter.com/OMMCfQbqSi
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





