Ο Νίκος Ανδρουλάκης άφησε ένα λευκό τριαντάφυλλο στον τάφο της Φώφης Γεννηματά
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης, αμέσως μετά τη λήξη της σύσκεψης των πολιτικών αρχηγών υπό την Πρόεδρο της Δημοκρατίας, μετέβη στο Α’ Νεκροταφείο και άφησε ένα λευκό τριαντάφυλλο στον τάφο της αείμνηστης Φώφης Γεννηματά.
Σκοπός να τιμήσει τη συμβολή και της ίδιας στην προσπάθεια αναγέννησης της παράταξης, όπως αυτή αποτυπώθηκε στις κάλπες της 21ης Μαΐου, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του κόμματος.
Τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ συνόδευε ο εκπρόσωπος Τύπου, Δημήτρης Μάντζος.
- «Όχι» σε συνεργασία μετά τη συνάντηση με Σακελλαροπούλου - Κάλπες στις 25 Ιουνίου και υπηρεσιακή κυβέρνηση
- Εξονυχιστικές οι νέες έρευνες για την μικρή Μαντλίν: Συνέλεξαν σακούλες οι Αρχές - Αναζητούν κουρέλια ή κομμάτια ρούχων του παιδιού
- Στιγμές φρίκης για ζευγάρι στη Νέα Ιωνία: Μπήκαν στο σπίτι τους ληστές και τους απείλησαν με σφυρί και ψαλίδι
- Οπαδούς μέχρι τη Ζιμπάμπουε έχει το ΠΑΣΟΚ! Ιθαγενείς χορεύουν υπό τους ήχους του «Καλημέρα ήλιε»
- Airbnb: «Δαγκωτό» Ελλάδα φέτος - Στα ύψη οι τιμές αλλά και η ζήτηση για το φθινόπωρο
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



