Απεργία ταξί: Παρατείνεται ως την Πέμπτη το «χειρόφρενο» των οδηγών - Τρίτη μέρα κινητοποιήσεων
Πορεία προς τη Βουλή αποφάσισαν οι οδηγοί ταξί, με την απεργία να συνεχίζεται και για τρίτη μέρα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Σε νέα απεργιακή κινητοποίηση προχωρούν αύριο (15/1) οι αυτοκινητιστές των ταξί, προγραμματίζοντας νέα πορεία, αυτή τη φορά χωρίς τα αυτοκίνητά τους, με προορισμό τη Βουλή όπου θα συναντηθούν με εκπροσώπους των κομμάτων.
Τα ταξί θα συγκεντρωθούν κατά τις 10:00 στα γραφεία του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ), επί της οδού Μάρνη, και από εκεί θα ξεκινήσουν την πορεία τους προς τη Βουλή.
Όπως αναφέρει το Orange Press, το πρωί της Τετάρτης (14/1) τα ταξί συγκεντρώθηκαν στη συμβολή της Αθηνών με τη Σπύρου Πάτση και μέσω Μεταξουργείου, Αλεξάνδρας και Μεσογείων, έφτασαν στο υπουργείο Μεταφορών. Εκεί, ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θύμιος Λυμπερόπουλος, τόνισε ότι «θα πάμε μέχρι τέλους τον αγώνα», όσο «κι αν θα προσπαθήσουν να μας διαιρέσουν».
Η έφοδος στα σπίτια του κυκλώματος που διακινούσε ναρκωτικά στη Μύκονο - Βίντεο από την επιχείρηση
Ανοίγουν τραπεζικές θυρίδες βασικών κατηγορούμενων για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες
Μήνυση σε 18 influencers για διαφήμιση τζόγου - Είχαν πάνω από 3 εκατ. followers
«Η Μουριά είναι η ζωή μου»: Συγκινητική έκκληση του ιδιοκτήτη του εμβληματικού καφενείου στα Εξάρχεια για να παραμείνει ανοιχτό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



