Χωρίς ταξί και αύριο η Αθήνα - Συνεχίζεται η απεργία ύστερα από τα επεισόδια στο υπουργείο Μεταφορών
Η Αττική θα μείνει χωρίς ταξί και την Πέμπτη οπότε και ο κλάδος αναμένεται να πάρει αποφάσεις για τη συνέχεια🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Την απόφαση για παράταση της 48ωρης απεργίας των αυτοκινητιστών από το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) έφεραν τα επεισόδια που προηγήθηκαν το μεσημέρι της Τετάρτης έξω από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Κατά συνέπεια η Αττική θα μείνει χωρίς ταξί και την Πέμπτη οπότε και ο κλάδος αναμένεται να πάρει αποφάσεις για τη συνέχεια. Σε κάθε περίπτωση τόσο το ΣΑΤΑ όσο και η Ομοσπονδία (ΠΟΕΙΑΤΑ) έχουν προειδοποιήσει με απεργία διαρκείας μετά τις γιορτές.
Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα υπήρξε ένταση έξω από το υπουργείο Μεταφορών ανάμεσα σε οδηγούς ταξί και τις αστυνομικές δυνάμεις που βρίσκονταν στο σημείο. Οι αυτοκινητιστές βρίσκονται έξω από το υπουργείο με σκηνές από την Τρίτη χωρίς ωστόσο να έχουν καταφέρει να συναντηθούν με τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών, Κωνσταντίνο Κυρανάκη. Ομάδα διαδηλωτών επιχείρησε να εισέλθει στον χώρο του υπουργείου ζητώντας συνάντηση με την πολιτική ηγεσία.
Οι οδηγοί απωθήθηκαν από τους αστυνομικούς, οι οποίοι προχώρησαν σε χρήση χημικών προκειμένου να τους απομακρύνουν από την είσοδο του κτιρίου.
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



