Νεκρό βρέφος μόλις 11 μηνών στον Έβρο - Προσπαθούσαν επί 50 λεπτά να το επαναφέρουν
Το μωράκι έμενε με τον παππού και τη γιαγιά του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Νεκρό μεταφέρθηκε ένα βρέφος μόλις 11 μηνών στο Νοσοκομείο Διδυμοτείχου, από το Κέντρο Υγείας Ορεστιάδας, όπου είχε μεταφερθεί αρχικά σε πολύ σοβαρή κατάσταση.
Oι γιατροί του νοσοκομείου που είχαν ενημερωθεί από τους συναδέρφους τους του Κέντρου Υγείας, ξεκίνησαν άμεσα προσπάθειες ανάνηψης που διήρκησαν 50? χωρίς δυστυχώς κανένα αποτέλεσμα, σύμφωνα με το evros-news.
Το μωράκι είναι Ρομά, έμενε με τον παππού και τη γιαγιά του, αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα υγείας και είχε μεταφερθεί και άλλες φορές στο Κέντρο Υγείας και το Νοσοκομείο Διδυμοτείχου.
Διαβάστε ακόμη
Θεσσαλονίκη: Η στιγμή που ο «Ακύλας» ξετρυπώνει κρύπτη με κοκαΐνη σε κάθισμα οδηγού
Δυστύχημα στα Μάλγαρα: Νεκρή 70χρονη μετά από σύγκρουση με φορτηγό
Άγριο έγκλημα στην Αιγιαλεία: Νεκροί μητέρα και γιος μέσα στο σπίτι τους - Φέρουν τραύματα από μαχαίρι
Σκηνές τρόμου στην Ηλιούπολη: Απίστευτες εικόνες από πρόσκρουση φορτηγού σε κολώνα - «Από τύχη δεν είχαμε θύματα»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



