Ταξιτζής ζήτησε 180 ευρώ για αεροδρόμιο-Ρέντη και... τα έριξε στην απεργία
Ένα νέο περιστατικό αδικαιολόγητης υπερχρέωσης από επαγγελματία οδηγό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένα νέο περιστατικό αδικαιολόγητης υπερχρέωσης από επαγγελματία οδηγό σε επιβάτη έρχεται να προστεθεί σε ένα προβληματικό κολάζ αισχροκέρδειας που αφορά στις μετακινήσεις, το οποίο δε φαίνεται να έχει τελειωμό.
Πιο συγκεκριμένα, την Τετάρτη (1/10) οδηγός ταξί ζήτησε 180 ευρώ από πελάτη για το δρομολόγιο Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος»-Κρεαταγορά του Ρέντη.
Για όλα φταίει... η απεργία
Σύμφωνα με τον Alpha, ο επιβάτης αρνήθηκε την κούρσα, ενώ σε ένστασή του για το υπέρογκο ποσό που του ζητήθηκε, ο οδηγός δικαιολογήθηκε λέγοντας ότι «κατέβασε τη σημαία, για να μη γίνει αντιληπτός από τους συναδέλφους του», επικαλούμενος τη χθεσινή 24ωρη απεργία στην οποία συμμετείχε και το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής.
Μάλιστα, ο επιβάτης κατήγγειλε τον οδηγό στο ΣΑΤΑ στη συνέχεια, το οποίο με τη σειρά του κίνησε τις ανάλογες διαδικασίες.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




