«Μου έσπασαν το σαγόνι»: Επίθεση σε υπάλληλους καθαριότητας στον Ασπρόπυργο
Τρίτη επίθεση σε υπαλλήλους καθαριότητας καταγράφεται σε μόλις λίγους μήνες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τρίτη επίθεση σε υπαλλήλους καθαριότητας καταγράφεται σε μόλις λίγους μήνες.
Το περιστατικό συνέβη το βράδυ της Παρασκευής (22/8) στην περιοχή Γκοριτσά στον Ασπρόπυργο. Άγνωστοι τους έκλεισαν τον δρόμο, τους κατέβασαν από το απορριμματοφόρο κι άρχισαν να τους χτυπούν.
«Μου έσπασαν το σαγόνι»
Ο οδηγός του απορριμματοφόρου νοσηλεύεται στο Θριάσιο Νοσοκομείο, ενώ οι δύο συνάδελφοί του τραυματίστηκαν ελαφρά.«Πέντε με έξι άτομα κατέβηκαν από αυτοκίνητο, μέσα σε λίγα λεπτά με έριξαν κάτω και εξαφανίστηκαν», περιέγραψε μιλώντας στο Star, ο οδηγός του απορριματοφόρου, προσθέτοντας πως από τα χτυπήματά έσπασε το σαγόνι του και υπέστη αιμάτωμα στο κεφάλι.
«Με χτύπησαν στο μάτι και μου πέταξαν πέτρα στο κεφάλι», επεσήμανε άλλος υπάλληλος καθαριότητας.
Η αστυνομία εξετάζει τα βίντεο από τις κάμερες προκειμένου να ταυτοποιήσει τους δράστες.
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




