Αδιανόητο συμβάν στην Πάτρα: Παιδιά δημοτικού στο νοσοκομείο μετά από κατανάλωση χαπιών - Αναφορές ότι τους τα «μοίρασε» μαθητής
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αδιανόητο συμβάν σε δημοτικό σχολείο της Πάτρας. Μαθητής της Α' Δημοτικού βρήκε στο σπίτι του χάπια, τα μετέφερε στο σχολείο μέσα στην τσάντα του και φέρεται να τα έδωσε στους συμμαθητές του να δοκιμάσουν.
Σύμφωνα με καταγγελία που έγινε στην εφημερίδα «Πελοπόννησος», πρόκειται για χάπι το οποίο είναι αντισταμινικό για τις αλλεργίες και σύμφωνα με ιατρικές πηγές, εκτός των άλλων, προκαλεί υπνηλία.
Γονέας δήλωσε στο ίδιο μέσο πως τουλάχιστον δύο παιδιά τα οποία κατανάλωσαν παραπάνω από ένα χάπι, πήγαν στο νοσοκομείο για προληπτικούς κυρίως λόγους -για παράδειγμα μήπως χρειάζονταν πλύση στομάχου. Το περιστατικό συνέβη το πρωί της Δευτέρας.
Τέλος, παραμένει άγνωστο τι ειπώθηκε μεταξύ των μαθητών και πώς τελικά κάποια παιδάκια πείσθηκαν και κατανάλωσαν τα χάπια.
- Κρεσέντο τουρκικών προκλήσεων: Οι μύχιες σκέψεις Ερντογάν και τα χαρτιά της Αθήνας
- Η NASA γράφει ξανά ιστορία: «Έριξε» σκάφος-καμικάζι σε αστεροειδή - «Μία νέα εποχή, μπορούμε να προστατεύσουμε τη Γη»
- Προσωπικός γιατρός για παιδιά: Αντιδράσεις πριν την έναρξη του θεσμού - Τι λένε οι Παιδίατροι
- Νομοσχέδιο ΚΤΕΛ: Οι φορείς καταγγέλλουν μεροληπτική στάση υπέρ ιδιοκτητών και «ξήλωμα» εργασιακών σχέσεων
Στη φυλακή Βαγγέλης Λιόλιος και Γιώργος Μαυραγάνης για τα στημένα στο μπάσκετ
Οικογενειακή τραγωδία στο λιμάνι του Πειραιά: Νεκροί πατέρας, μητέρα και γιος μετά την πτώση του οχήματος
Πιλότος εξηγεί γιατί οι αεροπορικές εταιρείες έχουν γίνει τόσο αυστηρές με τα όρια βάρους των αποσκευών
Έδωσε 1,5 εκατ. ευρώ για το σπίτι του και τώρα τον υποχρεώνουν να ξηλώσει την ανακαίνιση - Ο απίστευτος λόγος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



