Ταξί: Τελεσίγραφο στην κυβέρνηση για μέτρα αντιμετώπισης της ενεργειακής κρίσης - Τι ζητούν οι οδηγοί
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Τελεσίγραφο λίγων ημερών δίνουν στο υπουργείο Μεταφορών και την κυβέρνηση οι αυτοκινητιστές ταξί προκειμένου να καταλήξουν σε μέτρα ανακούφισης του κλάδου από την ενεργειακή κρίση καθώς σε διαφορετική περίπτωση απειλούν να τραβήξουν χειρόφρενο από την ερχόμενη εβδομάδα.
Σε σημερινή του ανακοίνωσή, το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) σημειώνει ξεκάθαρα πως «Αν μέχρι το τέλος της εβδομάδας δεν υπάρχει κάποια θετική εξέλιξη στα αιτήματά μας, τότε η επόμενη εβδομάδα θα είναι η απαρχή ενός αγώνα που θα σταματήσει μόνο, όταν εξασφαλιστεί η επαγγελματική μας επιβίωση».
Οι αυτοκινητιστές εξηγούν ότι σήμερα η μέση τιμή του πετρελαίου κίνησης στην Αττική έφτασε τα 2,027 ευρώ/λίτρο, σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει το Παρατηρητήριο Τιμών Υγρών Καυσίμων του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, εξέλιξη η οποία ξεπερνά τις αντοχές των αυτοκινητιστών ταξί και σε συνδυασμό με το χαμηλό κόμιστρο καθιστούν ζημιογόνα οποιαδήποτε διαδρομή πρέπει να εξυπηρετήσει το ταξί.
«Από την αρχή του έτους κάθε ταξιτζής έχει καταβάλει περισσότερα από 2.500 ευρώ για καύσιμα, πληρώνοντας πανάκριβα την ενεργειακή κρίση», τονίζεται στην ανακοίνωση.
Υπενθυμίζεται ότι ένα μήνα πριν το ΣΑΤΑ είχε αποστείλει συγκεκριμένες προτάσεις στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, οι οποίες συνοψίζονται στα εξής:
- Επαγγελματικό καύσιμο. Τα Ε.Δ.Χ. Ταξί, όπως σημειώνει το Συνδικάτο, θα πρέπει να προμηθεύονται καύσιμα σε χαμηλότερη τιμή.
- Αναπροσαρμογή κομίστρου, καθώς όπως υπογραμμίζουν οι αυτοκινητιστές «κάθε μέρα που περνάει η άνοδος τιμών των καυσίμων καθιστά αυτές τις προτάσεις εξαιρετικά δυσανάλογες με τις ανάγκες που δημιουργούνται. Με τα δεδομένα που υπάρχουν σήμερα, ακόμη κι αν η κυβέρνηση δώσει την αύξηση κομίστρου (μετά από 13 χρόνια) αυτή δεν θα έχει κανένα αντίκρισμα, αφού η τιμή του πετρελαίου κίνησης και του φυσικού αερίου θα συνεχίζουν να ανεβαίνουν. Η κυβέρνηση οφείλει μία απάντηση στον κλάδο των ταξί, για το αν προτίθεται να διορθώσει την κατάσταση, κι αν ναι με ποιο τρόπο».
Σε ό,τι αφορά την αύξηση του κομίστρου, το ΣΑΤΑ είχε προτείνει τις εξής αναπροσαρμογές:
- Πτώση σημαίας: 2,5 από 1,19 ευρώ
- Τιμολόγιο Νο1: 0,82 από 0,68
- Τιμολόγιο Νο2: 1,19 (σταθερό)
- Χρονοχρέωση/ώρα: 15 από 10,85 ευρώ
- Ελάχιστη διαδρομή: 4 από 3,16 ευρώ.
- Από και προς Αεροδρόμιο: 4 ευρώ από 3,84
- Από λιμάνια – σταθμούς: 1,50 από 1,07 ευρώ
- Αεροδρόμιο – Κέντρο (1): 40 ευρώ από 35
- Αεροδρόμιο – Κέντρο (2): 55 ευρώ από 49
Lightyear: 14 χώρες απαγορεύουν τη νέα ταινία της Disney λόγω σκηνής με φιλί ομόφυλου ζευγαριού
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr