Γρεβενά: Μετά τη χιονοστιβάδα πήγαν για τα περαιτέρω στον εισαγγελέα
Η ΕΛ.ΑΣ. βεβαίωσε πρόστιμα και στους 4 σκιέρ λόγω των μέτρων που ισχύουν για την διασπορά του κορονοϊού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συνελήφθησαν και θα οδηγηθούν στον αρμόδιο Εισαγγελέα οι νεαροί που πήγαν την Κυριακή για σκι στο χιονοδρομικό κέντρο της Βασιλίτσας και τους χτύπησε χιονοστιβάδα με αποτέλεσμα τον τραυματισμό ενός εκ των 4 σκιέρ .
Μόλις ενημερώθηκαν οι αρμόδιες Αρχές για το ατύχημα, έσπευσαν στο σημείο και αφού έγινε πρώτα η διάσωση η μεταφορά το τραυματία σε νοσοκομείο Γρεβενών του 27χρονου η ΕΛ.ΑΣ. βεβαίωσε πρόστιμα λόγω των μέτρων που ισχύουν για τον κορονοϊό, ενώ στη συνέχεια προχώρησε στις συλλήψεις. Σύμφωνα με πληροφορίες οι νεαροί δεν είχαν πάει στην περιοχή για weekend, αντίθετα έμεναν αρκετό διάστημα σε ένα σπίτι που τους είχε παραχωρήσει γνωστός τους στην περιοχή της Σμίξης. Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: «Δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε» - Ηλεκτρικό πατίνι ο πιθανότερος «ένοχος»
«Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



