Θετικό στον κορονοϊό βρέφος έξι μηνών στην Αλεξανδρούπολη
Σήμερα στο Νοσοκομείο νοσηλεύονται δέκα ασθενείς. Από αυτούς, πέντε στην Covid-19, τέσσερις στη ΜΕΘ και ένας στη ΜΕΛ.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θετικό στον κορονοϊό διαγνώστηκε βρέφος έξι μηνών και νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης. Ήδη έχει γίνει η διαδικασία λήψης δειγμάτων από την οικογένειά του για να διαπιστωθεί αν στο περιβάλλον του υπάρχουν και άλλα κρούσματα της νόσου Covid-19.
Στο μεταξύ, στην Εντατική μεταφέρθηκε και νοσηλεύεται από χθες η 82 χρόνων γυναίκα από την Ορεστιάδα η οποία εισήχθη στο Νοσοκομείο Αναφοράς στις 12 Σεπτεμβρίου. Σήμερα στο Νοσοκομείο νοσηλεύονται δέκα ασθενείς. Από αυτούς, πέντε στην Covid-19, τέσσερις στη ΜΕΘ και ένας στη ΜΕΛ.
Διαβάστε ακόμη
Με «δώρα» ο Τραμπ στην Άγκυρα τον Ιούλιο: Πώς «βλέπει» η Αθήνα τις εξελίξεις
Βίντεο - ντοκουμέντο από τη στιγμή που πέφτει το πυροσβεστικό ελικόπτερο στη λίμνη Αώου
Εφιάλτης στη Βενεζουέλα: Αυξάνονται δραματικά τα θύματα - Τουλάχιστον 164 νεκροί και πάνω από 970 τραυματίες
«Το χέρι του Θεού»: Ο ερασιτέχνης φωτορεπόρτερ και η ιστορία πίσω από την εμβληματικότερη φωτογραφία όλων των Παγκοσμίων Κυπέλλων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



