Θετικό στον κορονοϊό βρέφος έξι μηνών στην Αλεξανδρούπολη
Σήμερα στο Νοσοκομείο νοσηλεύονται δέκα ασθενείς. Από αυτούς, πέντε στην Covid-19, τέσσερις στη ΜΕΘ και ένας στη ΜΕΛ.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θετικό στον κορονοϊό διαγνώστηκε βρέφος έξι μηνών και νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης. Ήδη έχει γίνει η διαδικασία λήψης δειγμάτων από την οικογένειά του για να διαπιστωθεί αν στο περιβάλλον του υπάρχουν και άλλα κρούσματα της νόσου Covid-19.
Στο μεταξύ, στην Εντατική μεταφέρθηκε και νοσηλεύεται από χθες η 82 χρόνων γυναίκα από την Ορεστιάδα η οποία εισήχθη στο Νοσοκομείο Αναφοράς στις 12 Σεπτεμβρίου. Σήμερα στο Νοσοκομείο νοσηλεύονται δέκα ασθενείς. Από αυτούς, πέντε στην Covid-19, τέσσερις στη ΜΕΘ και ένας στη ΜΕΛ.
Διαβάστε ακόμη
Η κυβέρνηση «επικήρυξε» τον λαγοκέφαλο με 5,33 ευρώ το κιλό - Ποιες περιοχές αφορά
«Νόμιζα ότι θα πεθάνω»: Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες για τα φονικά 7,5 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα
Τι δείχνουν τα στατιστικά των πανελληνίων εξετάσεων: Η μεγάλη «σφαγή» και τα μαθήματα - εκπλήξεις
Παράδοση ή σεξισμός; Η παραλία που χωρίζει άνδρες και γυναίκες... με τοίχο και διχάζει το κοινό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



