Φρίκη στην Ιταλία: 16χρονη γέννησε στο σπίτι της και έκρυψε το πτώμα του παιδιού στο μπαλκόνι
Έβαλε το μωρό μέσα σε κουβά🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αίσθηση προκάλεσε στην Ιταλία η τραγική ιστορία που εκτυλίχθηκε σήμερα στο Μιλάνο, στην περιοχή Σέστο Σαν Τζοβάνι, όταν μια δεκαεξάχρονη γέννησε ένα αγοράκι στο σπίτι της και, στη συνέχεια, εγκατέλειψε το πτώμα του στο μπαλκόνι.
Έβαλε το μωρό μέσα σε κουβά
Συγκεκριμένα, η δεκαεξάχρονη κοπέλα εγκατέλειψε το πτώμα του νεογέννητου στο μπαλκόνι τυλιγμένο σε μία κουβέρτα, μέσα σε έναν κουβά.
Ο συναγερμός σημάνθηκε από περίοικους, οι οποίοι άκουσαν φωνές να προέρχονται από το συγκεκριμένο σπίτι. Οι καραμπινιέροι έσπευσαν στο διαμέρισμα, αλλά όταν η δεκαεξάχρονη τους οδήγησε στο μπαλκόνι, μπόρεσαν μόνο να διαπιστώσουν τον θάνατο του βρέφους.
Διατάχθηκε άμεσα νεκροψία, για να εξακριβωθεί αν το άτυχο μωρό γεννήθηκε νεκρό ή πέθανε μετά τη γέννα, λόγω παροχής ελλιπούς φροντίδας. H δεκαεξάχρονη, βρισκόταν στο διαμέρισμά μαζί με την μητέρα της και εντός της ημέρας, οι δυο γυναίκες αναμένεται να οδηγηθούν για ανάκριση στον αρμόδιο εισαγγελέα.
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



