Κωνσταντοπούλου για Ηλιούπολη: Τα κορίτσια βούτηξαν στο κενό εξαιτίας της αποτυχίας της Πολιτείας να τα προστατεύσει
Στο τραγικό περιστατικό αναφέρθηκε κατά την τοποθέτησή της στη Βουλή η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Ευθύνες στην Πολιτεία για το τραγικό περιστατικό με τα δύο 17χρονα κορίτσια στην Ηλιούπολη απέδωσε η Ζωή Κωνσταντοπούλου.
Κατά την παρέμβασή της στην Ολομέλεια της Βουλής, όπου συζητείται το νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών, η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας αναφέρθηκε στην τραγωδία που έχει συγκλονίσει το Πανελλήνιο. «Τα κορίτσια αυτά βούτηξαν στο κενό εξαιτίας της αποτυχίας της Πολιτείας να τα προστατεύσει, να τα εμψυχώσει, να τους ανοίξει δρόμους και να τους φωτίσει τη ζωή. Κάτι στραβό συμβαίνει σε αυτή τη χώρα», είπε η κ. Κωνσταντοπούλου, σημειώνοντας πως όσοι έχουν ευθύνες πρέπει να τις αναλάβουν.
«Τι θα κάνει η πολιτεία;»
Στη συνέχεια, άφησε αιχμές κατά του Κυριάκου Μητσοτάκη που, «μίλησε στην κοινοβουλευτική ομάδα και έκανε μάθημα για το πώς να έρχονται οι βουλευτές στη Βουλή, την ώρα που δύο κορίτσια βούτηξαν στο κενό και η Βουλή συνεχίζει σαν να μη συμβαίνει τίποτα». «Αισθάνεται κανείς ευθύνη; Εγώ την αισθάνομαι», τόνισε και διερωτήθηκε: «Τι θα κάνει η πολιτεία; Θα δώσει αποζημιώσεις στους γονείς; Δεν αποζημιώνεται αυτή η τραγωδία». «Ίσως κάποιος πρέπει να πει στον κύριο Μητσοτάκη ότι δεν κρίνονται όλα με τα λεφτά», κατέληξε.
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




