Κυρανάκης σε OPEN μετά τους ισχυρισμούς Παπαδημητρίου περί απειλών: Να πάει στον εισαγγελέα
Για τις νέες εξελίξεις για την υπόθεση των Τεμπών στις οποίες προχώρησε ο πρόεδρος του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, Χρήστος Παπαδημητρίου μίλησε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋

Για τις εξελίξεις για την υπόθεση των Τεμπών στις οποίες προχώρησε ο πρόεδρος του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, Χρήστος Παπαδημητρίου μίλησε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης σε συνέντευξή του στην τηλεόραση του OPEN.
Αν και δεν θέλησε να σχολιάσει συνέστησε στον κόσμο να διαβάσει προσεκτικά το πόρισμα. «Αποστολή μου είναι να διασφαλίζω την ανεξαρτησία αυτής της επιτροπής και οποιοδήποτε σχόλιο μου επί των θεμάτων που συζητούνται τις τελευταίες ημέρες, μπορεί να θεωρεί παρέμβαση και δεν πρέπει και δεν θέλω να το κάνω. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι πολίτες δεν πρέπει να εξετάσουν αυτά που έχουν συμβεί με ψυχραιμία» ανέφερε.
Και πρόσθεσε: «Για παράδειγμα, στο πόρισμα στο συμπέρασμα που αφορά την πυρόσφαιρα λέει ότι επειδή δεν υπάρχουν επαρκείς ενδείξεις και να καταλήξουμε με επιστημονικό τρόπο στο τι ακριβώς προκάλεσε την πυρόσφαιρα, δεσμεύεται ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ να συμβληθεί με ένα αναγνωρισμένο ινστιτούτο για να πιστοποιήσει τη μέθοδο που φέρνει οποιοσδήποτε επιστήμονας στην έρευνα. Δεν έχουμε πλήρη εικόνα άλλα αποφασίσαμε να μην μεταθέσουμε την παρουσίαση του πορίσματος.
Στη συνέχεια είπε ότι «ο διάλογος πρέπει να διεξάγεται πάνω σε αυτά που έχουν γραφτεί στο πόρισμα και όχι στην αίσθηση. Έχω την αίσθηση ότι ο κόσμος έχει βγάλει τα συμπεράσματα του πάνω στα συναισθήματα και όχι πάνω στα στοιχεία». Ερωτώμενος για το αν θα πρέπει ο κ. Παπαδημητρίου να πάει στον εισαγγελέα σχετικά με τις καταγγελίες του για απειλές ο ίδιος υπογράμμισε «χωρίς δεύτερη σκέψη».
«Ο σιδηρόδρομος πρέπει να λειτουργήσει με περισσότερη ασφάλεια»
Για την κατάσταση του ελληνικού σιδηροδρόμου ο υπουργός Μεταφορών ανέφερε ότι δρομολογείται σχέδιο δυο πυλώνων που θα τον κάνουν περισσότερο ασφαλή.
«Δική μου ευθύνη είναι να μην ξανασυγκρουστεί κανένα τρένο στον ελληνικό σιδηρόδρομο. Ο σιδηρόδρομος πρέπει να λειτουργήσει με περισσότερη ασφάλεια και να χουμε συνεχή βελτίωση και να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη μεταξύ κοινωνίας και σιδηρόδρομου. Υπάρχει εκεί μια ανοιχτή πληγή. To σχέδιο μας αφορά δυο βασικούς πυλώνες: Ο ένας είναι το προσωπικό, σταθμάρχες, μηχανοδηχοί, κλειδούχοι, οι άνθρωποι που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή και ελεγκτές κυκλοφορίας και από την άλλη τα συστήματα ασφαλείας
Υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια προσπάθεια ενίσχυσης του ΟΣΕ με υπαλλήλους που έχουν σύμβαση έργου. Έχουμε δηλαδή αρκετούς εκπαιδευόμενους που κάθε 6 μήνες παίρνουν αξιολόγηση. Αυτή την αξιολόγηση θέλουμε να την πάμε σε άλλο επίπεδο για αυτό θα συμβληθούμε με το ΓΕΑ. Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ποιοι κάνουν καλά τη δουλειά τους και ποιοι είναι χαβαλέδες. Οι καλοί θα πρέπει να επιβραβευτούν και οι κακοί να απομακρυνθούν. Αυτοί που θα κάνουν τρία σοβαρά σφάλματα θα απολύονται. Στο πρώτο θα απομακρύνεσαι για να ξαναεκπαιδευτείς» είπε.
«Το δεύτερο είναι ότι θα έχουμε ψηφιακά συστήματα, τα οποία θα επιτρέπουν στον σταθμάρχη, τον μηχανοδηγό, τον κλειδούχο την ώρα που κάνει μια ενέργεια να εντοπίζει το ενιαίο κέντρο αν τα πράγματα έχουν γίνει σωστά ή λάθος. Είναι υπόθεση μηνών, και θα γίνουν ανακοινώσεις τον επόμενο καιρό».
Όπως διαμήνυσε «θα φτιάξουμε το δίκτυο σε ευρωπαϊκές προδιαγραφές σε ένα πολύ σφιχτό χρονοδιάγραμμα 15 μηνών και στη διάρκεια θα μιλήσουμε και με άλλους επενδυτές για να λειτουργήσουν πάνω στο δίκτυο του σιδηροδρόμου».
Η σφαίρα που πήρε την αθωότητα μιας γενιάς: 17 χρόνια από τη δολοφονία του Αλέξη και η μνήμη δεν σβήνει
Kακοκαιρία Byron: «Κοκκίνησε» το Καστελόριζο από τα λασπόνερα - Αίτημα για κήρυξη κατάστασης έκτακτης ανάγκης
Δώρο Χριστουγέννων: Πότε θα πληρωθεί, σε ποιους και πώς να το υπολογίσετε
Αυτά είναι τα ακριβά φάρμακα που θα διατίθενται και σε ιδιωτικά φαρμακεία από τον Ιανουάριο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



