Συνάντηση Νατσιού - Παπαδόπουλου μετά τον σάλο με το χαστούκι - «Για να διαλευκανθούν και τα τελευταία σκοτεινά σημεία»
«Για να διαλευκανθούν και τα τελευταία σκοτεινά σημεία», ανέφερε ο εκπρόσωπος του κόμματος🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Το πρωί της Τρίτης σε καλό κλίμα έγινε η συνάντηση του προέδρου της Νίκης, Δημήτρη Νατσιού με τον Νίκο Παπαδόπουλο, μετά τις δηλώσεις του τελευταίου για το χαστούκι μέλους της Νίκης έναντι της βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Αγγελική Δεληκάρη.
«Για να διαλευκανθούν και τα τελευταία σκοτεινά σημεία»
«Πρόκειται για μία συνάντηση προκειμένου να διαλευκανθούν και τα τελευταία σκοτεινά σημεία», είπε ο εκπρόσωπος τύπου του κόμματος Νίκη, Δήμος Θανάσουλας, μιλώντας στους κοινοβουλευτικούς συντάκτες.
Από την πλευρά του ο επικεφαλής της Νίκης, Δημήτρης Νατσιός έσπευσε να καλύψει τον βουλευτή του, κάνοντας λόγο για «πηγαίο αυθορμητισμό» του Νίκου Παπαδόπουλου. «Δεν παρότρυνε για επιθέσεις, αλλά όταν μίλησε για σφαλιάρες, έκανε μια κοινωνική διαπίστωση», ισχυρίστηκε και υπενθύμισε ότι ο κ. Παπαδόπουλος νωρίτερα είχε καταδικάσει απερίφραστα τη βία.
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



