• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
«Γκαζώνουν» για κινητοποιήσεις πριν τις γιορτές οι ιδιοκτήτες φορτηγών: Αιτήματα, αδιέξοδα και φόβοι για ελλείψειςΌπου φύγει φύγει οι εργαζόμενοι στο ΕΣΥ: Αδειάζουν τα νοσοκομεία - «Έχουμε εξοπλισμό, δεν έχουμε χέρια»Πώς «διαβάζει» η κυβέρνηση το τοπίο και γιατί έρχονται νέα… γαλάζια ραντεβού
Πρωινή ενημέρωση: ➔ Δείτε τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων | ➔ Μάθετε περισσότερα για τον καιρό σήμερα | ➔ Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα
Homepage ┋   Πολιτική   ┋   10.01.2024 14:48
Αλέξανδρος Διαμάντης
Αλέξανδρος Διαμάντης

Κοινοβουλευτικός συντάκτης

Ενότητες στο άρθρο: 📌 «Είχαμε υποχρηματοδότηση και θέματα ασφάλειας»

Χρυσοχοΐδης σε εξεταστική για Τέμπη: Κατεστραμμένο το σιδηροδρομικό δίκτυο και με θέματα ασφαλείας

Τι είπε ο υπουργός στην επιτροπή

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά   ┋   🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

επόμενο άρθρο  
Μιχάλης Χρυσοχοΐδης (ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI)
Μιχάλης Χρυσοχοΐδης (ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI)

Στην παραδοχή ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο επί θητείας του ήταν κατεστραμμένο και ο ΟΣΕ -λόγω Μνημονίων- αποψιλωμένος προχώρησε ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης καταθέτοντας στην εξεταστική Επιτροπή που διερευνά το δυστύχημα των Τεμπών.

«Είχαμε υποχρηματοδότηση και θέματα ασφάλειας»

«Είχαμε υποχρηματοδότηση, είχαμε θέματα ασφάλειας. Υπήρχαν εργολαβίες με πτωχευμένες εταιρείες […] Δεν ήταν μόνο το προσωπικό ήταν σε πολύ κακή η κατάσταση, υπήρχαν θέματα  συντήρησης. Ο ίδιος ο ΟΣΕ δεν είχε ούτε το προσωπικό ούτε την χρηματοδότηση να το κάνει (συντήρηση του δικτύου)», υπογράμμισε χαρακτηριστικά. Σύμφωνα με τον ίδιο, μάλιστα, το δίκτυο χρειαζόταν ανάταξη, «διότι ήταν κατεστραμμένο»!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πολιτική | 10.01.2024 13:10
Kασσελάκης: «Ο Μητσοτάκης παραδέχτηκε ότι η ακρίβεια δεν είναι εισαγόμενη αλλά δική του»

Σε ερώτηση της βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, Μιλένας Αποστολάκη ο νυν Υπουργός Προστασίας του Πολίτη υπογράμμισε ότι είχε διαπιστώσει τα προβλήματα και καλούσε τακτικά για να επισημάνω θέματα ασφαλείας. «Καλούσα υπευθύνους διαρκώς γιατί είχαμε πολλά σποραδικά ζητήματα... Οι χρηματοδοτήσεις έγιναν σταδιακά, όπως και τα έργα», σημείωσε.

Σε ό,τι αφορά τη σύμβαση 717 ο ίδιος είπε ότι όταν έφυγε από το Υπουργείο το τέλος του 2014 παρεδόθη η σύμβαση για να εκτελεστεί σε 2 χρόνια. «Επειδή υπήρχαν σοβαρά θέματα και στην υποδομή, πέρα από ασφαλείας και στη γραμμή δηλαδή, το δίκτυο ήταν προβληματικό. Για αυτό όπως είπα καλούσα τους υπευθύνους κάθε 20 – 30 μέρες, ιδίως στο σημείο της Λαμίας που η γραμμή ήταν σε πολύ κακή κατάσταση. Όταν έφυγα δεν υπήρχε διπλή γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη ενώ ένα τμήμα του έργου μεταξύ Δομοκού και Καμένων Βούρλων ήταν νεκρό. Για το υπόλοιπο τμήμα έγινε σηματοδότηση», επισήμανε.

Αναφορικά, πάντως, με τις συνθήκες του ατυχήματος είπε πως δεν γνωρίζει τα πραγματικά γεγονότα και άρα δεν μπορεί να καταθέσει την άποψή του για θέματα τα οποία ερευνά αυτή τη στιγμή η Δικαιοσύνη. «Ένα ατύχημα μπορεί να συμβεί και υπάρχουν πολλοί παράγοντες. Είναι πολυπαραγοντικοί οι λόγοι. Και σε χώρες που έχουν αυτά τα συστήματα έχουν γίνει τραγικά γεγονότα. Και σε Γερμανία και σε Ισπανία», προσέθεσε χαρακτηριστικά.

Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
καταχώρηση
Διαβάστε ακόμη

Η επίθεση των γαλάζιων βουλευτών κατά του ΥΠΑΑΤ για το «Μέτρο 23», το φρέσκο γάλα του Σαμαρά ο Νικολόπουλος που στέκεται πίσω από τον Σαμαρά

Πώς «διαβάζει» η κυβέρνηση το τοπίο και γιατί έρχονται νέα… γαλάζια ραντεβού

Όπου φύγει φύγει οι εργαζόμενοι στο ΕΣΥ: Αδειάζουν τα νοσοκομεία - «Έχουμε εξοπλισμό, δεν έχουμε χέρια»

Τριπλάσιοι φόροι στα ακίνητα από το 2027: Τι φέρνει το νέο Τέλος Τοπικής Ανάπτυξης

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • ειδήσεις τώρα
  • σιδηρόδρομος
  • εξεταστική επιτροπή
  • Τέμπη
  • Μιχάλης Χρυσοχοΐδης
  • σιδηροδρομικές γραμμές
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr