Νίκη Κεραμέως: Διαγνώστηκε με κορονοϊό η υπουργός Παιδείας
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θετική στον κορονοϊό αποκάλυψε πως είναι η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, μέσω του μηνύματός της στην εκδήλωση του υπουργείου Παιδείας στο Ζάππειο για τα 35 χρόνια από την έναρξη του Erasmus+.
Απευθυνόμενη στους καλεσμένους της εκδήλωσης, η Νίκη Κεραμέως εξήγησε ότι δεν βρίσκεται εκεί λόγω κορονοϊού.
«Λυπάμαι πάρα πολύ που δεν βρίσκομαι μαζί σας, δια ζώσης, για την αποψινή εκδήλωση και τον εορτασμό με τη συμπλήρωση των 35 χρόνων από την έναρξη του προγράμματος Erasmus+. Μία επίσκεψη του κορονοϊού που προέκυψε μόλις σήμερα το απόγευμα με κρατάει, δυστυχώς, μακριά από αυτήν την πολλή όμορφη γιορτή», είπε χαρακτηριστικά.
Απέλαση οκτώ Ελλήνων διπλωματών από τη Ρωσία
Ουκρανία: Ρωσική επίθεση σε εμπορικό κέντρο γεμάτο κόσμο - Τι αναφέρει ο Ζελένσκι
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




