Ευάγγελος Βενιζέλος: Έλαβε εξιτήριο από το «Σωτηρία» μετά την εισαγωγή του λόγω κορονοϊού
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο σπίτι του βρίσκεται πλέον ο Ευάγγελος Βενιζέλος, καθώς έλαβε εξιτήριο από το νοσοκομείο «Σωτηρία», όπου εισήχθη το μεσημέρι της Πέμπτης, καθώς διαγνώσθηκε θετικός στον κορονοϊό.
Η εισαγωγή του στο νοσοκομείο έγινε διότι κρίθηκαν απαραίτητες σχετικές εργαστηριακές εξετάσεις, λόγω επίμονου βήχα που παρουσίαζε.
Ο Ευάγγελος Βενιζέλος είναι πλήρως εμβολιασμένος έχοντας κάνει και τη 4η αναμνηστική δόση και παρουσιάζει ήπια συμπτώματα, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Στην τελευταία θέση τα ελληνικά ΜΜΕ ως προς την αίσθηση ανεξαρτησίας - Τι δείχνει έρευνα
Διαβάστε ακόμη
Ο Τραμπ κάνει στην «άκρη» το Κογκρέσο και δίνει κινητήρες στην Τουρκία για το μαχητικό KAA - Το deal των 700 εκατ.
Τέλος η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή για τα Προσφυγικά - «Ο αγώνας συνεχίζεται με άλλα μέσα»
Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
«Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



