Kορoνοϊός: Θετικός ο υφυπουργός Παιδείας Άγγελος Συρίγος
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θετικός στον κορονοϊό βρέθηκε ο υφυπουργός Παιδείας Άγγελος Συρίγος όπως ανακοίνωσε ο ίδιος με ανάρτησή του στο Facebook. Ο ίδιος τονίζει ότι τα συμπτώματα που παρουσιάζει είναι παρόμοια με της γρίπης και υπογραμμίζει ότι είναι τριπλοεμβολιασμένος.
«Ξεκίνησε πριν από δυόμιση χρόνια κάπου από την Κίνα για να καταλήξει και σε εμένα από προχθές την Κυριακή. Το τεστ για τον κορονοϊό είναι θετικό, με ενημέρωσαν τηλεφωνικώς», αναφέρει στην ανάρτηση και συνεχίζει σχετικά με την κατάσταση της υγείας του: «Τα συμπτώματα ίδια με αυτά μίας γρίπης. Καταρροή, πονόλαιμος, δέκατα κατά τη διάρκεια της ημέρας και λίγο πιο υψηλός το βράδυ και μία γενική κατατονία και κούραση». «Ελπίζω όλα να πάνε καλά, καθ’ ότι και τριπλο-εμβολιασμένος. Καλημέρα σε όλες και όλους και να προσέχουμε!», καταλήγει.
Η κυβέρνηση «επικήρυξε» τον λαγοκέφαλο με 5,33 ευρώ το κιλό - Ποιες περιοχές αφορά
«Νόμιζα ότι θα πεθάνω»: Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες για τα φονικά 7,5 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα
Τι δείχνουν τα στατιστικά των πανελληνίων εξετάσεων: Η μεγάλη «σφαγή» και τα μαθήματα - εκπλήξεις
Παράδοση ή σεξισμός; Η παραλία που χωρίζει άνδρες και γυναίκες... με τοίχο και διχάζει το κοινό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



