Μητσοτάκης - Κορονοϊός: Αρνητικός σε τεστ που υποβλήθηκε - Επιστρέφει στα καθήκοντά του
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κυβερνητικές πηγές αναφέρουν ότι ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είναι αρνητικός σε όλα τα τεστ κορονοϊού που υποβλήθηκε σύμφωνα με το πρωτόκολλο.
Έχει αναρρώσει πλήρως και αύριο θα είναι κανονικά στο γραφείο του στο Μέγαρο Μαξίμου.
Ο πρωθυπουργός διαγνώστηκε θετικός την περασμένη Δευτέρα κάτι το οποίο γνωστοποίησε ο ίδιος με ανάρτηση στα social media.
«Στο ημερήσιο rapid τεστ που έκανα σήμερα στο γραφείο βγήκα θετικός στον Covid19. Κατά συνέπεια θα απομονωθώ στο σπίτι μου και θα εργαστώ από εκεί. Θέλω να θυμάστε ότι ο τριπλός εμβολιασμός παρέχει την καλύτερη δυνατή ασφάλεια από την σοβαρή νόσηση. Είμαι σίγουρος ότι όλα θα πάνε καλά και πολύ σύντομα θα είμαι πάλι στο γραφείο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




