Μητσοτάκης: Περιμέναμε την πρόταση μομφής από ΣΥΡΙΖΑ
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε πηγαδάκι με βουλευτές της Νέας Δημοκρατία στο εντευκτήριο της Βουλής βρέθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος νωρίτερα είχε παρακολουθήσει διά ζώσης την ομιλία του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Τάκη Θεοδωρικάκου.
«Η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ ήταν κάτι που το περιμέναμε. Μας δίνουν ευκαιρία να αναδείξουμε την πολιτική μας. Ο ΣΥΡΙΖΑ επιδιώκει την πόλωση. Δεν θα τους κάνουμε τη χάρη. Εμείς εφαρμόζουμε τις πολιτικές μας, κάνουμε τη δουλειά μας και απευθυνόμαστε στους πολίτες», τόνισε απευθυνόμενος προς τους παριστάμενους βουλευτές και αποχώρησε στην συνέχεια κατευθυνόμενος προς τα πρωθυπουργική πτέρυγα.
Να σημειωθεί ότι ο κ. Μητσοτάκης θα μιλήσει από το βήμα της Βουλής την Κυριακή το βράδυ, όπου θα κλείσει τη συζήτηση ζητώντας από τους βουλευτές να καταψηφίσουν το αίτημα του ΣΥΡΙΖΑ.
Απόλυτη καταστροφή στη Βενεζουέλα μετά τον διπλό σεισμό: Φόβος για χιλιάδες θύματα - Live εξελίξεις
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




