Τις συμβάσεις μίσθωσης για τα 293 μεταχειρισμένα λεωφορεία ζητεί ο ΣΥΡΙΖΑ
Το ποσοστό ικανοποίησης των επιβατών μετρά ο ΟΑΣΑ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά ┋
Τη σύμβαση μίσθωσης και στοιχεία για την κατάσταση και την ηλικία των 293 μεταχειρισμένων λεωφορείων, τα οποία προμηθεύτηκε μέσω leasing η ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) ζητούν να καταθέσει ο υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής με αίτηση κατάθεσης εγγράφων οι αρμόδιοι τομεάρχες του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς και Χρήστος Γιαννούλης.
Οπως επισημαίνουν, αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος να ξεκαθαρίσει το πλαίσιο μίσθωσης των οχημάτων και συγκεκριμένα το έτος κατασκευής τους, η ημερομηνία 1ης ταξινόμησης και κυκλοφορίας και τα διανυθέντα χιλιόμετρα.
Σύμφωνα με όσα αναγράφουν στο κείμενό τους προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, «η παραλαβή των λεωφορείων έχει καθυστερήσει δραματικά και οι συνωστισμοί εν μέσω πανδημίας έχουν καταστεί επικίνδυνοι για τη Δημόσια Υγεία». Οι δύο τομεάρχες μιλούν για «επικοινωνιακό σόου της κυβέρνησης που κατέληξε σε φιάσκο με την αποκάλυψη της ακινητοποίησης λόγω βλαβών σε πολλά από τα πρώτα 40 οχήματα» ενώ αναφέρονται σε «γκρίζα σημεία» και στο κόστος της μίσθωσης που επιβαρύνει το Δημόσιο. «Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η ΟΣΥ Α.Ε. μισθώνει οχήματα δεκαετίας για 4 έτη, καταβάλλοντας κατά μέσο όρο 175.000 ευρώ ανά λεωφορείο, όταν η αγορά ενός καινούριου, αντίστοιχων δυνατοτήτων, οχήματος ανέρχεται - κατά δήλωση του διευθύνοντος Συμβούλου της ΟΣΥ Α.Ε. - στις 210.000 ευρώ», αναφέρουν χαρακτηριστικά.
Έτσι, ζητούν από τον κ. Καραμανλή να καταθέσει:
- Την τελική σύμβαση μίσθωσης (leasing) των 293 μισθωμένων-μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ Α.Ε.
- Τις απαντήσεις της διοίκησης της ΟΣΥ Α.Ε., των αντισυμβαλλόμενων εταιρειών και του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στο ερώτημα του Ελεγκτικού Συνεδρίου για το ποσοστό των ανοιγμένων υαλοπινάκων (παραθύρων) κάθε λεωφορείου της εν λόγω σύμβασης/συμβάσεων μίσθωσης.
- Το έγγραφο, το οποίο φέρεται να κατέθεσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΣΥ Α.Ε. προς το Ελεγκτικό Συνέδριο και στο οποίο εκτιμάται το κόστος αγοράς ενός νέου οχήματος στις 210.000 ευρώ.
- Τον πλήρη και αναλυτικό κατάλογο των χαρακτηριστικών των μισθωμένων - μεταχειρισμένων λεωφορείων, όπου θα περιέχεται το έτος κατασκευής τους, το έτος της 1ης ταξινόμησης - κυκλοφορίας τους και το σύνολο των διανυθέντων χιλιομέτρων ανά όχημα.
- Το πρακτικό παραλαβής των 40 πρώτων οχημάτων, όπως αυτό συντάχθηκε και υπογράφηκε από τα μέλη της αρμόδιας επιτροπής παραλαβής της ΟΣΥ Α.Ε.
Οσον αφορά τα μισθωμένα λεωφορεία, η εταιρεία ανάρτησε σήμερα στη «Διαύγεια» την απόφαση για τη συγκρότηση της 4μελούς ομάδας Οργάνωσης και Διαχείρισης των εν λόγω οχημάτων, αντικείμενο της οποίας θα είναι η οργάνωση και διαχείριση του στόλου των μισθωμένων οχημάτων, καθώς και η κατανομή τους στα αμαξοστάσια της Ο.ΣΥ. Α.Ε., η οργάνωση της επικοινωνίας της εταιρείας με τους αναδόχους του έργου και ο προγραμματισμός της συντήρησης των μισθωμένων οχημάτων.
Νέα έρευνα ικανοποίησης επιβατών από τον ΟΑΣΑ
Στο μεταξύ ο ΟΑΣΑ υπέγραψε πριν λίγες ημέρες σύμβαση για την ανάθεση διεξαγωγής ακόμα μίας «Έρευνας Ικανοποίησης Επιβατών Παρεχόμενων Συγκοινωνιακών Υπηρεσιών και Επιπέδου Εξυπηρέτησης Μεγάλων Έργων» προϋπολογισμού 13.800 ευρώ πλέον ΦΠΑ με την εταιρεία GLOBAL LINK INTERNATIONAL MARKETING RESEARCH.
Στο πλαίσιο της έρευνας θα πραγματοποιηθεί η μέτρηση της ικανοποίησης επιβατών που κάνουν χρήση των Δημόσιων Μέσων Μεταφοράς στην περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ (λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, τραμ, αστική ζώνη προαστιακού) με τη χρήση ερωτηματολογίου και με στόχο διερεύνησης:
- Την αποτύπωση (μέτρηση) της ικανοποίησης των επιβατών αναφορικά με ένα σύνολο χαρακτηριστικών ποιότητας του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου.
- Την αποτύπωση του βαθμού ικανοποίησης των επιβατών/χρηστών για τα εισιτήρια, το τηλεφωνικό κέντρο 11185 του ΟΑΣΑ, την εφαρμογή ΟΑΣΑ Telematics και τις ιστοσελίδες του ομίλου (ΟΑΣΑ, ΣΤΑ.ΣΥ και Ο.ΣΥ).
Συνολικά θα πραγματοποιηθούν 1.500 συνεντεύξεις τόσο τηλεφωνικά όσο και με φυσική παρουσία, ενώ τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν στον ΟΑΣΑ εντός 24 ημερών από την υπογραφή της σύμβασης, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 2 Απριλίου.
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr