Οδηγός στην Αθήνα παράτησε Lamborghini κι έφυγε με τα πόδια για να γλυτώσει μπλόκο
Άφησε το supercar σε στάση λεωφορείου και την έκανε... άρον άρον🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Με τα πρόστιμα για παραβάσεις του ΚΟΚ να είναι πλέον πολύ τσουχτερά, οι οδηγοί καλούνται να συνηθίσουν μια νέα πραγματικότητα που στόχο έχει να μειώσει τη συχνότητα των ατυχημάτων και να μας κάνει όλους πιο προσεκτικούς πίσω από το τιμόνι.
Σε αυτή την αλλαγή δεν λείπουν και διάφορα ευτράπελα, όπως αυτό που συνέβη στην Αθήνα. Οδηγός Lamborghini των 300.000 ευρώ είδε μπροστά του μπλόκο και... τρομοκρατήθηκε. Προκειμένου να το αποφύγει, παράτησε το πολυτελές supercar σε στάση λεωφορείου και έφυγε με τα... πόδια.
Οι αστυνομικοί αντιλήφθηκαν τι συνέβη, πήραν τις πινακίδες και σήκωσαν με γερανό το αυτοκίνητο μεταφέροντάς το σε πάρκινγκ όπου περιμένει τον ιδιοκτήτη του να το παραλάβει. Βέβαια, δεν θα γλυτώσει τελικά το πρόστιμο μια και σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για παρακώλυση συγκοινωνιών.
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



