Ποδοσφαιριστής της Γουλβς αποκάλυψε πως κόλλησε και ξεπέρασε τον κορονοϊό
Ο Λεάντρο Καμπάνα μίλησε για την περιπέτεια που πέρασε καθώς προβλήθηκε από τον κορονοϊό τόσο εκείνος όσο και η οικογένειά του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στην αποκάλυψη πως κόλλησε και ξεπέρασε τον κορονοϊό, τόσο εκείνος όσο και η οικογένειά του, προχώρησε ο Λεάντρο Καμπάνα, που αποκτήθηκε τον περασμένο χειμώνα από την Γουλβς. Ο 19χρονος επιθετικός από τον Ισημερινό αναφέρθηκε στο διάστημα που ανακάλυψε πως ήταν θετικός στον ιό, αλλά και όλα όσα συνέβησαν με την οικογένειά του, η οποία πέρασε και ξεπέρασε τον κορονοϊό χωρίς να χρειαστεί νοσηλεία. «Είχα διαγνωσθεί πριν από δύο ή τρεις εβδομάδες. Ευχαριστώ τον Θεό, αισθάνομαι καλά σήμερα, υποθέτω ότι όλη η οικογένειά μου κόλλησε τον ιό, από τότε που όλοι μαζί είμαστε στο σπίτι μου» είπε αρχικά, και συνέχισε:
«Ο πρώτος που αρρώστησε ήταν ο αδελφός μου, μετά η μητέρα μου και μετά εγώ. Ο μπαμπάς μου και οι αδελφές μου ήταν επίσης μαζί μας. Μίλησα με τον γιατρό της ομάδας και μου είπε να παραμείνουμε ήρεμοι και να μείνουμε στο σπίτι για δύο εβδομάδες. Το κάναμε για 16 ημέρες και τότε ο μπαμπάς μου και οι αδελφές μου επέστρεψαν στον Ισημερινό. Η μητέρα μου επίσης έπρεπε να επιστρέψει, αλλά στη συνέχεια η πτήση της ακυρώθηκε, έτσι υποθέτω ότι θα μείνει εδώ μαζί με τον αδερφό μου για μερικούς μήνες».
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
Ο Άρειος Πάγος απέρριψε την προσφυγή της Κοβέσι - Την έκρινε απαράδεκτη
Ποιος φταίει; 3 λόγοι που η Ευρώπη «ψήνεται» αυτή την εβδομάδα
Αγκαλιασμένοι για 6.000 χρόνια: Η ιστορία πίσω από τους σκελετούς που ονομάστηκαν «Εραστές του Βολντάρο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




