Με συμπτώματα κορονοϊού οκτώ ποδοσφαιριστές της Γουέστ Χαμ
Ο αντιπρόεδρος της Γουέστ Χαμ ανακοίνωσε τα μέτρα που πάρθηκαν για τους οκτώ ποδοσφαιριστές, που τέθηκαν σε απομόνωση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Οκτώ ποδοσφαιριστές της Γουέστ Χαμ βρέθηκαν με συμπτώματα κορονοϊού, με τους ιθύνοντες του συλλόγου να προβαίνουν σε επίσημες ανακοινώσεις χωρίς να γνωστοποιούν τα ονόματα αυτών. «Εμφανίζουν όλοι τους ήπια συμπτώματα και όπως όλα τα μέλη της οικογένειας τους δείχνουν να είναι καλά στην υγεία τους. Ωστόσο, όλο αυτό είναι μία χειραψία, έναν βήχα, ένα φτέρνισμα μακριά από καθέναν από εμάς, επομένως όλοι θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί» ανέφερε ο αντιπρόεδρος της ομάδας Κάρεν Μπρέιντι.
Οι ποδοσφαιριστές τέθηκαν σε απομόνωση, ενώ οι εξετάσεις στις τάξεις των «Σφυριών» εντάθηκαν, για παν ενδεχόμενο.
Διαβάστε ακόμη
Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
«Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




