Πρώτο κρούσμα κορονοϊού στο ισπανικό πρωτάθλημα: Θετικός ο Γκαράι
«Πρέπει ν' ακολουθήσω τις συμβουλές των γιατρών και να παραμείνω σε καραντίνα» ανέφερε στο μήνυμα γνωστοποίησης των αποτελεσμάτων των εξετάσεων ο Αργεντινός αμυντικός🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Εσεκιέλ Γκαράι είναι ο πρώτος ποδοσφαιριστής του Ισπανικού πρωταθλήματος που διαγνώστηκε θετικός στον κορονοϊό. Ο Αργεντινός κεντρικός αμυντικός της Βαλένθια το γνωστοποίησε μέσω του λογαριασμού που διατηρεί στο Instagram. «Είναι βέβαιο ότι το 2020 δεν μπήκε καλά. Είμαι θετικός στον κορονοϊό. Είμαι καλά, αλλά πρέπει ν' ακολουθήσω τις συμβουλές των γιατρών και να παραμείνω σε καραντίνα» σημείωσε ο Γκαράι στο μήνυμά του. Το Ισπανικό πρωτάθλημα έχει ήδη αναστείλει τη λειτουργία του για δυο εβδομάδες, και όλα δείχνουν πως αναμένεται να απαγορευτούν και οι προπονήσεις, κάτι που ανακοινώθηκε το Σάββατο (14/3) και στην Ελλάδα.
Διαβάστε ακόμη
Η έφοδος στα σπίτια του κυκλώματος που διακινούσε ναρκωτικά στη Μύκονο - Βίντεο από την επιχείρηση
Ανοίγουν τραπεζικές θυρίδες βασικών κατηγορούμενων για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες
Μήνυση σε 18 influencers για διαφήμιση τζόγου - Είχαν πάνω από 3 εκατ. followers
«Η Μουριά είναι η ζωή μου»: Συγκινητική έκκληση του ιδιοκτήτη του εμβληματικού καφενείου στα Εξάρχεια για να παραμείνει ανοιχτό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




