Ligue 1: Κλείνουν οι πόρτες και στα γαλλικά γήπεδα ποδοσφαίρου
Μέχρι τις 15 Απριλίου οι αγώνες θα γίνονται μπροστά σε άδειες εξέδρες, ή το περισσότερο με παρόντες 1.000 φιλάθλους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μετά την Ιταλία, την Ελλάδα και η Γαλλία αποφάσισε να κλείσει τις πόρτες στα ποδοσφαιρικά γήπεδα, προκειμένου να προλάβει την εξάπλωση του κοροναϊού. Όπως ανακοίνωσε η υπουργός Αθλητισμού της Γαλλίας, Ροξανά Μαρασινεανού, μέχρι τις 15 Απριλίου οι ποδοσφαιρικοί αγώνες της Ligue 1 και της Ligue 2 θα διεξάγονται πίσω από κλειστές πόρτες, ή το ανώτερο παρουσία 1.000 φιλάθλων.
«Πρέπει να σεβαστούμε ότι μπορούν να βρεθούν στο γήπεδο το περισσότερο μέχρι χίλιοι άνθρωποι. Είτε οι ομάδες θα συμμορφωθούν σε αυτή την απόφαση και θα πωλούν ως 1.000 εισιτήρια, είτε θα παίζουν κεκλεισμένων των θυρών, είτε θα αναβάλλουν τα παιχνίδια, αν είναι δυνατόν», δήλωσε σχετικά.
Διαβάστε ακόμη
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





