Οπαδός της Βαλένθια που είχε ταξιδέψει στο Μιλάνο διαγνώστηκε θετικός στον κοροναϊό
Είχε παρακολουθήσει στο Μιλάνο τον πρώτο αγώνα της ισπανικής ομάδας κόντρα στην Αταλάντα στο «Σαν Σίρο»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένας 44χρονος οπαδός της Βαλένθια, από τους τρεις που είχαν εκδηλώσει συμπτώματα του κοροναϊού, διαγνώστηκε θετικός στον ιό. Οι οπαδοί των «νυχτερίδων», είχαν ταξιδέψει στο Μιλάνο μαζί με χιλιάδες άλλους συνοπαδούς τους και παρακολούθησαν στο «Σαν Σίρο» τον αγώνα της ομάδας τους που ηττήθηκε 4-1 από την Αταλάντα.
Σύμφωνα με τον αναπληρωτή γενικό διευθυντή Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Βαλένθια, οι οπαδοί κάλεσαν τον γιατρό τους σύμφωνα με το πρωτόκολλο και παραμένουν στα σπίτια τους, λαμβάνοντας σχετική αγωγή. Υποβλήθηκαν σε εξετάσεις και διαπιστώθηκε πως ένας από αυτούς είχε προσβληθεί από τον κοροναϊό.
Διαβάστε ακόμη
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




