Οπαδός της Βαλένθια που είχε ταξιδέψει στο Μιλάνο διαγνώστηκε θετικός στον κοροναϊό
Είχε παρακολουθήσει στο Μιλάνο τον πρώτο αγώνα της ισπανικής ομάδας κόντρα στην Αταλάντα στο «Σαν Σίρο»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένας 44χρονος οπαδός της Βαλένθια, από τους τρεις που είχαν εκδηλώσει συμπτώματα του κοροναϊού, διαγνώστηκε θετικός στον ιό. Οι οπαδοί των «νυχτερίδων», είχαν ταξιδέψει στο Μιλάνο μαζί με χιλιάδες άλλους συνοπαδούς τους και παρακολούθησαν στο «Σαν Σίρο» τον αγώνα της ομάδας τους που ηττήθηκε 4-1 από την Αταλάντα.
Σύμφωνα με τον αναπληρωτή γενικό διευθυντή Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Βαλένθια, οι οπαδοί κάλεσαν τον γιατρό τους σύμφωνα με το πρωτόκολλο και παραμένουν στα σπίτια τους, λαμβάνοντας σχετική αγωγή. Υποβλήθηκαν σε εξετάσεις και διαπιστώθηκε πως ένας από αυτούς είχε προσβληθεί από τον κοροναϊό.
Διαβάστε ακόμη
Ο ευρωπαϊκός καύσωνας έρχεται στην Ελλάδα - Η προειδοποίηση του Παγκόσμιου Μετεωρολογικού Οργανισμού
Μεγαλείο ψυχής: 87χρονη που έχασε τα δυο παιδιά της σε τροχαίο δώρισε ασθενοφόρο στο ΕΚΑΒ
«Ήμουν έτοιμη να φύγω»: Η ιστορία μιας γυναίκας που επέλεξε την υποβοηθούμενη ευθανασία μετά από δεκαετίες αφόρητου πόνου
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




