Παρουσία Σαββίδη η άφιξη του ΠΑΟΚ στην Τούμπα πριν από τον Αρη (pic+vid)
Ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ ήταν και πάλι εκεί για να υποδεχτεί θερμά την αποστολή του Δικεφάλου πριν από το ντέρμπι🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συνοδεία του Ιβάν Σαββίδη, όπως το συνηθίζει άλλωστε στους εντός έδρας αγώνες του ΠΑΟΚ, έφτασε η αποστολή του Δικεφάλου στο γήπεδο της Τούμπας, ενόψει του ντέρμπι με τον Άρη.
Ο μεγαλομέτοχος και πρόεδρος της ΠΑΕ περίμενε τους ποδοσφαιριστές των «ασπρόμαυρων» και τους αγκάλιασε έναν προς έναν θέλοντας ουσιαστικά να τους «ντοπάρει» ψυχολογικά.
Παρών στην άφιξη του ΠΑΟΚ ήταν και ο Γιώργος Σαββίδης, που αγκαλιάστηκε με τον Ιβάν Σαββίδη σε ένα όμορφο στιγμιότυπο που καταγράφηκε από τον φωτογραφικό φακό. Στη συνέχεια ο μεγαλομέτοχος της «ασπρόμαυρης» ΠΑΕ αποχώρησε από την Τούμπα...
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




