Μπαρτζώκας: «Τα πάντα πήγαν στραβά - Υστέρησαν πολλοί παίκτες»
Ο προπονητής του Ολυμπιακού τόνισε η ομάδα του θα πρέπει να παρουσιαστεί καλύτερη στο τρίτο ματς🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Γιώργος Μπαρτζώκας δεν έκρυψε την απογοήτευσή του μετά την ήττα του Ολυμπιακού από τον Παναθηναϊκό στο Telekom Center Athens, στον δεύτερο τελικό της GBL. Ο τεχνικός των Ερυθρόλευκων στάθηκε στα λάθη της ομάδας του, τόσο σε τακτικό όσο και σε πνευματικό επίπεδο, τονίζοντας πως ο Ολυμπιακός ξέφυγε από το πλάνο του.
Ερωτηθείς για το τι πήγε στραβά και έχασε ο Ολυμπιακός το ματς: «Τα πάντα. Παίξαμε λάθος τελείως. Λάθος τακτικά, δεν κοντρολάραμε τα συναισθήματά μας. Έπρεπε να παίξουμε πασάροντας την μπάλα, πήγαμε σε βιαστικές επιθέσεις. Νιώσαμε ότι πρέπει να πάμε σε προσωπικό μπάσκετ που δεν υπήρχε κανένας λόγος. Όσο κυκλοφορούσαμε την μπάλα είχαμε πάρει διαφορά 10 πόντων και πάνω στο πρώτο ημίχρονο. Μετά για κάποιον λόγο σταματήσαμε να το κάνουμε αυτό. Είχαμε και πάρα πολλούς παίκτες που υστέρησαν σοβαρά. Όχι μόνο όσα αφορά το πως ακολούθησαν το πλάνο, αλλά και πως έπαιξαν το παιχνίδι αμυντικά και επιθετικά».
Για το πόσο διαφορετικά αντιμετωπίζονται τα επόμενα παιχνίδια: «Νομίζω όπως πάντα σε αυτές τις σειρές πρέπει να κοιτάξεις το επόμενο παιχνίδι. Να ετοιμαστούμε για το επόμενα παιχνίδι, να παίξουμε πολύ καλύτερα από αυτό που παίξαμε σήμερα στην έδρα μας και να ξανά έρθουμε εδώ μετά».
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




