Ξέσπασμα Αταμάν για τη διαιτησία: «Το σκορ είναι 29-5, είμαι ο χειρότερος και οι διαιτητές οι καλύτεροι»
Ο προπονητής του Παναθηναϊκού δεν έκρυψε την ενόχλησή του για τη διαιτησία του πρώτου τελικού με τον Ολυμπιακό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Εργκίν Αταμάν ξέσπασε στη συνέντευξη Τύπου μετά τον πρώτο τελικό του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό που βρήκε τους Ερυθρόλευκους νικητές. Ο προπονητής των Πρασίνων είχε σοβαρά παράπονα από τη διαιτησία και στάθηκε στις 29 βολές υπέρ του Ολυμπιακού και στις μόλις πέντε υπέρ της ομάδας του.
«Ξέρετε ότι στην Τουρκία υπάρχουν πολλές σειρές που βλέπουν. Ξέρω ότι και εσείς οι Έλληνες βλέπετε σειρές. Οι τελικοί μας είναι σαν αυτό. Οι άνθρωποι του αθλητισμού βλέπουν σαν να είναι σειρά. Το αποτέλεσμα είναι 82-76; Όχι, είναι 29-5. 29 βολές ο Ολυμπιακός, με κρίσιμες στα τελευταία δύο λεπτά και μόνο 5 βολές εμείς. Τα ελληνικά Μέσα, τα σερβικά, συνεχίστε να γράφετε τα ίδια. Ο Αταμάν είναι ο χειρότερος προπονητής στην Ευρώπη και έχετε τους καλύτερους διαιτητές. Συγχαρητήρια» είπε μεταξύ άλλων ο Τούρκος κόουτς.
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




