Ο ΑΣ ΠΑΟΚ καλεί επίσημα την ΠΑΕ σε συνάντηση για την παράδοση του μνημονίου συνεργασίας για τη Νέα Τούμπα
Ο ΑΣ ΠΑΟΚ ζητεί συνάντηση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις γύρω από το ζήτημα της Νέας Τούμπας, καθώς ο ΑΣ ΠΑΟΚ απέστειλε από χθες (30/10) επίσημο έγγραφο προς την ΠΑΕ ΠΑΟΚ, με το οποίο την προσκαλεί σε συνάντηση προκειμένου να της παραδώσει το μνημόνιο συνεργασίας που αφορά το μεγάλο έργο.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο ΑΣ καλεί την ΠΑΕ να ορίσει εκείνη τον χρόνο της συνάντησης, προτείνοντας ως διαθέσιμες ημέρες τη σημερινή (31/10), το Σάββατο (1/11) ή από τη Δευτέρα (3/11), ενώ δεν γίνεται αναφορά στην Κυριακή, καθώς τότε ο ποδοσφαιρικός ΠΑΟΚ αγωνίζεται εκτός έδρας με τον Πανσερραϊκό.
Η κίνηση αυτή θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική για τη διαδικασία υλοποίησης του σχεδίου της Νέας Τούμπας, καθώς το μνημόνιο συνεργασίας αναμένεται να καθορίσει το πλαίσιο συνεννόησης μεταξύ ΑΣ και ΠΑΕ σε ό,τι αφορά τα δικαιώματα, τις υποχρεώσεις και τον συντονισμό ενεργειών γύρω από το έργο.
Από πλευράς ΠΑΕ δεν έχει υπάρξει μέχρι στιγμής επίσημη τοποθέτηση, ωστόσο εκτιμάται ότι η απάντηση θα δοθεί άμεσα, καθώς το θέμα βρίσκεται πλέον σε κρίσιμη φάση και απαιτεί κοινή στάση των δύο πλευρών για να προχωρήσουν οι διαδικασίες.
Το επόμενο διάστημα αναμένεται να είναι καθοριστικό για τις εξελίξεις γύρω από τη νέα εποχή του γηπέδου της Τούμπας, με τη συνάντηση ΑΣ–ΠΑΕ να αποτελεί το πρώτο βήμα για την ουσιαστική έναρξη της συνεργασίας.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





