Πεδίο μάχης στον Ασπρόπυργο: Σοβαρά επεισόδια σε ματς Γ' Εθνικής (vids)
Οι χούλιγκαν έδρασαν κατά τη διάρκεια του ντέρμπι κορυφής μεταξύ Ασπρόπυργου και Καλαμάτας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σοβαρά επεισόδια πραγματοποιήθηκαν στον Ασπρόπυργο πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος της αναμέτρησης της τοπικής ομάδας με την Καλαμάτα. Στο ντέρμπι κορυφής του 8ου ομίλου της Γ' Εθνικής που εν πολλοίς θα έκρινε και την άνοδο στη Football League υπήρξε μεγάλη ένταση καθώς στις εξέδρες βρέθηκαν αρκετοί οπαδοί και των δύο συλλόγων.
Προτού καν αρχίσει το ματς υπήρξαν μικροεντάσεις, οι οποίες όμως επεκτάθηκαν τόσο στο ημίχρονο όσο και μετά τη λήξη. Το γεγονός ότι οι γηπεδούχοι προηγούνταν 4-0 στο ημίχρονο (το παιχνίδι έληξε 5-0 υπέρ του Ασπρόπυργου) εξόργισε τους οπαδούς της «μαύρης θύελλας», οι οποίοι καταγγέλλουν πως δέχονταν βροχή από πέτρες καθόλη τη διάρκεια του ντέρμπι δίχως να παρέμβει η αστυνομία.
Το γήπεδο μετετράπη σε πεδίο μάχης με τους χούλιγκαν να επιδίδονται σε πετροπόλεμο και να καταστρέφουν το βοηθητικό γήπεδο του Ασπρόπυργου ενώ η αστυνομία έκανε εκτεταμένη χρήση χημικών.
Δείτε τα video με τα επεισόδια:
Πληροφορίες και video από το pamebala.gr και το tharrosnews.gr
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




