Νέος πρόεδρος της Super League ο Μηνάς Λυσάνδρου - Καταψήφισε μόνο ο Ολυμπιακός!
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Ο Μηνάς Λυσάνδρου είναι και επίσημα ο νέος πρόεδρος της Super League καθώς η πρότασή του υπερψηφίστηκε απ' τα μέλη του Συνεταιρισμού.
Ο CEO της ΠΑΕ ΟΦΗ και άλλοτε στέλεχος της ΠΑΕ ΑΕΚ πήρε το χρίσμα με συντριπτική πλειοψηφία. Ο 44χρονος νομικός έλαβε 13 ψήφους, με τον Ολυμπιακό να είναι η μοναδική ομάδα που καταψήφισε! Η ΕΠΟ που έχει δικαίωμα ψήφου, επίσης τάχθηκε υπέρ της υποψηφιότητας Λυσάνδρου, ενώ ο Βόλος απείχε απ' τη διαδικασία.
Ο Λυσάνδρου θεωρείται μια δοκιμασμένη επιλογή, καθώς κατά το παρελθόν διετέλεσε πρόεδρος της Λίγκας για περίπου 14 μήνες, ενώ την τελευταία διετία κατέχει τη θέση του Α' αντιπροέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΠΑΕ ΟΦΗ.
Υπενθυμίζεται ότι πριν από λίγες εβδομάδες ο Βαγγέλης Μαρινάκης οδηγήθηκε σε παραίτηση, μετά την πρόταση μομφής που είχε κατατεθεί εναντίον του...
Κατά τις σημερινές αρχαιρεσίες, πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Super League εξελέγη κατά πλειοψηφία ο κ. Μηνάς Λυσάνδρου, Α' Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΠΑΕ ΟΦΗ.#slgr pic.twitter.com/jcVbB2Bfba
— Super League Greece (@Super_League_GR) January 5, 2024
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





