Απίστευτο κι όμως... Σουπερλιγκάτο! Έσβησε ο προβολέας στο ημίχρονο και διεκόπη το ΠΑΣ Γιάννινα - Κηφισιά!
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Απίστευτο κι όμως ελληνικό! Με προβλήματα άρχισε το νέο πρωτάθλημα της Super League καθώς η σαββατιάτικη αναμέτρηση του ΠΑΣ Γιάννινα με την Κηφισιά δεν τελείωσε ποτέ λόγω προβλήματος στον φωτισμό του γηπέδου των Ιωαννίνων!
Το πρώτο ημίχρονο παίχθηκε κανονικά υπό το φως των προβολέων με τον ΠΑΣ Γιάννινα να προηγείται με 1-0 χάρη σε εκτέλεση πέναλτι του Κόντε. Ωστόσο μετά το τέλος του ημιχρόνου, ο ένας προβολέας στο στάδιο Ζωσιμάδες έσβησε και δεν άναψε ποτέ. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες υπήρξε υπερθέρμανση με αποτέλεσμα να τεθεί εκτός λειτουργίας ο προβολέας. Ο ηλεκτρολόγος του γηπέδου άλλαξε μετασχηματιστή όμως μετά από μισή ώρα το πρόβλημα δεν είχε επιλυθεί με αποτέλεσμα να αποφασιστεί η διακοπή του αγώνα.
Με ανακοίνωση της η Super League γνωστοποίησε ότι η αναμέτρηση στους Ζωσιμάδες θα συνεχιστεί την Κυριακή (20/8) στις 19:00.
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





