Χιλιάδες οπαδοί του Παναθηναϊκού αποθέωσαν τους Πράσινους πριν από το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό!
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Χιλιάδες οπαδοί του Παναθηναϊκού βρέθηκαν σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας προκειμένου να αποθεώσουν και να εμψυχώσουν ψυχολογικά τους Πράσινους λίγο πριν από το καθοριστικό ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στο Γ. Καραϊσκάκης.
Οι φίλοι του Τριφυλλιού δημιούργησαν εντυπωσιακή ατμόσφαιρα με δεκάδες καπνογόνα και βεγγαλικά φωνάζοντας συνθήματα υπέρ της ομάδας τους, των παικτών και φυσικά του προπονητή Ιβάν Γιοβάνοβιτς.
Σε μια δύσκολη περίοδο για το Τριφύλλι, που ταλαιπωρήθηκε αρκετά τις τελευταίες ημέρες από τον κορονοϊό καθώς περίπου 17 παίκτες και 12 μέλη του «πράσινου» staff, βρέθηκαν θετικά, οι οπαδοί της ομάδας θέλησαν να δηλώσουν τη στήριξή τους με δυναμικό τρόπο.
Διαβάστε ακόμη
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




