Στη Θεσσαλονίκη ο νέος τεχνικός διευθυντής Oλαφ Ρέμπε, παίρνει «γεύση» από ΠΑΟΚ
Ο Γερμανός βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη και θα παρακολουθήσει από τις κερκίδες της Τούμπας την αναμέτρηση του ΠΑΟΚ με τον ΟΦΗ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται από το πρωί του Σαββάτου (20/6) ο Όλαφ Ρέμπε, ο νέος τεχνικός διευθυντής του ΠΑΟΚ που θα πάρει τη σκυτάλη από τον Μάριο Μπράνκο. Ο Γερμανός θα αναλάβει τυπικά τα καθήκοντά του από την πρώτη μέρα του Ιουλίου, όμως κατόπιν συζητήσεων με τον Μπράνκο, του ζητήθηκε να βρεθεί στην Τούμπα προκειμένου να ξεκινήσει μια διαδικασία παράδοσης-παραλαβής καθηκόντων, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και την παρακολούθηση της αναμέτρησης του ΠΑΟΚ με τον ΟΦΗ (20.30) αλλά και μια πρώτη γνωριμία με την ομάδα και με τους μελλοντικούς συνεργάτες του τις επόμενες ημέρες.
Ο Ρέμπε έχει ήδη υπογράψει συμβόλαιο διάρκειας δύο ετών, με οψιόν ανανέωσης για έναν χρόνο και τις τελευταίες ημέρες έχει αρχίσει την προεργασία στο δρόμο για την ανάληψη καθηκόντων τεχνικού διευθυντή σε ένα ιδιαίτερο και απαιτητικό καλοκαίρι για τον Δικέφαλο, με τη μεταγραφική περίοδο να αρχίζει την ημέρα ανάληψης των καθηκόντων του.
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





