Την Τετάρτη η τηλεδιάσκεψη της Super League λόγω πρωθυπουργικού διαγγέλματος
Νέα μετάθεση της τηλεδιάσκεψης καθώς οι ιθύνοντες της Super League θα περιμένουν τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη να προχωρήσει σε διάγγελμα το απόγευμα της Τρίτης (28/4) στις 18.00 οδήγησε τους ιθύνοντες της Super League να μεταθέσουν για την Τετάρτη (29/4) την τηλεδιάσκεψη στην οποία θα συζητήσουν το μέλλον της φετινής σεζόν. «Ανακοινώνεται ότι Διοικητικό Συμβούλιο της Super League, μέσω τηλεδιάσκεψης θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 29 Απριλίου και ώρα 11:00» τονίζει η ανακοίνωση του συνεταιρισμού. Οι άνθρωποι της Λίγκας θέλουν να ξεκινήσουν τις τελικές τους συζητήσεις αφού πρώτα θα έχουν ακούσει τον πρωθυπουργό, ο οποίος αναμένεται να προχωρήσει σε ανακοινώσεις για τη σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων.
Μέχρι στιγμής, στα «working group» που έχουν γίνει έχουν συζητηθεί και θέματα που αφορούν τις μειώσεις στα συμβόλαια των ποδοσφαιριστών, χωρίς όμως να έχει προκύψει κάποια συμφωνία καθώς υπάρχουν αρκετές ενστάσεις και πολλές διαφορετικές απόψεις.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




