Μετά την κόντρα...τα φιλιά: Ο θερμός χαιρετισμός Κασσελάκη - Γεροβασίλη
Πίσω τους άφησαν - προς το παρόν - τα μαχαίρια🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Πίσω τους άφησαν - προς το παρόν - τα μαχαίρια που έβγαλαν στο συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ ο πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Στέφανος Κασσελάκης, και η βουλευτής Όλγα Γεροβασίλη.
Στέφανος Κασσελάκης και Όλγα Γεροβασίλη αντάλλαξαν χειραψία και ένα φιλί
Οι δυο τους, που παραλίγο να βρεθούν αντίπαλοι και υποψήφιοι για την προεδρία του κόμματος - βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή του μπλοκ του ΣΥΡΙΖΑ στην πορεία της ΑΔΕΔΥ. Μαζί τους ήταν και ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτης Φάμελλος και η βουλευτής Καλλιόπη Βέττα.
Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες που ακολουθούν Στέφανος Κασσελάκης και Όλγα Γεροβασίλη αντάλλαξαν χειραψία και ένα φιλί ποζάροντας χαμογελαστοί στους φωτογραφικούς φακούς δείχνοντας ότι συνεχίζουν μαζί παρά την εσωκομματική κόντρα και τις πληροφορίες για ανασχηματισμό στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



