Τριτοκοσμικές καταστάσεις ντροπής
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κάθε τρεις μήνες τα νοσοκομεία προμηθεύονται ναρκωτικά από το κρατικό μονοπώλιο στην Αθήνα, στην περιοχή της Ελευσίνας, για φαρμακευτική χρήση. Για τα εκτός Αθηνών απομακρυσμένα νοσοκομεία η διαδικασία γίνεται μέσω των Διοικητών των νοσοκομείων. Δεν υπάρχει δηλαδή μία εταιρεία κούριερ που να ειδικεύεται στη δουλειά.
Διοικητές νοσοκομείων που συνδυάζουν πιθανόν υπηρεσιακές ή προσωπικές υποχρεώσεις στην πρωτεύουσα, παίρνουν πχ τα ναρκωτικά Πέμπτη ή Παρασκευή και επιστρέφουν στην έδρα τους (από νησί ήταν αυτός που μου μίλησε) τη Δευτέρα. Εν τω μεταξύ τρέμει το φυλλοκάρδι τους μην τυχόν κάποιος ληστής «χτυπήσει» την πολυκατοικία και το σπίτι που διαμένουν και βρεθούν για μια ζωή υπόλογοι και στιγματισμένοι… Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι πρέπει να πληρώσουν για να πάρουν τα ναρκωτικά και «βέβαια» όπως είπε με έπαρση η αρμόδια ταμίας στο κρατικό μονοπώλιο, «εδώ είναι δημόσιο, δεν παίρνουμε κάρτες»!!! Αθάνατη τριτοκοσμική Ελλάδα…
Ν.Δ
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




