Μαρέβα Μητσοτάκη για κορονοϊό: Σήμερα χειροκροτούμε γιατρούς - νοσηλευτές
Τι αναφέρει στο μήνυμά της η σύζυγος του πρωθυπουργού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το δικό της μήνυμα για τον κορονοϊό, τη μάχη των γιατρών και των νοσηλευτών αλλά και για το σλόγκαν των ημερών «Μένουμε Σπίτι» έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Twitter η κυρία Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη.
Η σύζυγος του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, καλεί στις 21:00 το βράδυ της Κυριακής (15.03.2020) σε μία μαζική εμψυχωτική – κινητοποίηση με κοινωνική σημασία.
«Να βγούμε στα μπαλκόνια των σπιτιών μας και να χειροκροτήσουμε για να ευχαριστήσουμε την προσφορά του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού των ελληνικών νοσοκομείων που κάνουν υπερπροσπάθεια με αυταπάρνηση ενάντια στον κορονοϊό».
Διαβάστε ακόμη
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




