• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Σεισμοί στη Βενεζουέλα: «Σβήνουν» οι πιθανότητες για 50.000 αγνοούμενους - Συγκλονίζουν οι μαρτυρίες ΕλλήνωνΧανιά: Συνελήφθη 45χρονη για εμπρησμό από πρόθεση - Έκαψε προσωπικά αντικείμενα σε ξερά χόρταΈνοχος ο 16χρονος για τη δολοφονία του 17χρονου Άγγελου στις Σέρρες - Ποινή κάθειρξης 10 ετώνΡαγδαίες εξελίξεις στην προεδρία της Σερβίας: Παραιτείται ο Αλεξάνταρ Βούτσιτς - Ανακοίνωσε πρόωρες εκλογές
δημοφιλές τώρα: Πότε απαγορεύεται ο ιδιοκτήτης να ζητήσει αύξηση ενοικίου - Όσα πρέπει να γνωρίζετε
Homepage ┋   Απόψεις   ┋   30.10.2018 12:16
Ανδρέας Παπαλουκάς
Ανδρέας Παπαλουκάς

Φέρτε ξένους διαιτητές σε όλους τους αγώνες

Κι ύστερα κάποιοι λένε γιατί φέρνουν ξένους διαιτητές...

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά   ┋

Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Κανονικά η FIFA και η UEFA πρέπει να απευθύνουν προσκλήσεις και σε αλλοδαπούς παράγοντες, μήπως και δει χαΐρι το ελληνικό ποδόσφαιρο. Μήπως μάθουν κι εκείνοι ότι αλλιώς (πρέπει να) παίζεται το παιχνίδι.

Μέχρι να γίνει αυτό, θα περάσουν πολλά τέρμινα και κάποιοι Ελληνες ρέφερι θα εξακολουθούν να καθορίζουν τα αποτελέσματα αγώνων, ορισμένοι παράγοντες θα τρίβουν τα χέρια τους από χαρά που μια κάστα διαιτητών αρνείται ν΄ αλλάξει μυαλά και κάποιοι άλλοι θα φωνασκούν για το δίκαιο που τους πνίγει...

Αν υπήρχε οικονομική δυνατότητα, ναι, όλους τους αγώνες της Super League να τους διευθύνουν ξένοι ρέφερι, διότι οι δικοί μας, ακόμα και τώρα που οι ξένοι ήρθαν και τους... τρώνε το ψωμί, όπως διατείνονται, εξακολουθούν να δίνουν δικαιώματα, να προκαλούν με τις αποφάσεις τους. Ναι, υπάρχουν διαιτητές που δεν διστάζουν να εκτίθενται με τα κραυγαλέα λάθη τους.

Ο,τι κι αν είναι, ανίκανοι ή μη, σημασία έχει ότι η... υπηρεσία πρέπει να τους στείλει σπίτι τους. Δεν νοείται βοηθός-επόπτης (ο οποίος στον ίδιο αγώνα έχει υποπέσει σε σωρεία λαθών σε βάρος και των δύο ομάδων) να υποδεικνύει ποδοσφαιριστή σε θέση οφσάιντ, όταν ο τελευταίος, τη στιγμή που δέχθηκε την μπάλα, βρισκόταν κάτω από τη σέντρα και μάλιστα καλυπτόταν και από αντίπαλο!!! Τέρμα, αν δεν ξέρεις την «αλφαβήτα» της διαιτησίας όχι μόνον σε αγώνα της Super League δεν αξίζεις να ορίζεσαι, αλλά ούτε σε φιλικά ματς. Δεν κάνεις, κύριε. Το σημαιάκι που κρατάς και ενίοτε το ανεμίζεις δεν είναι της παρελάσεως... Παίζεις με το ψωμί άλλων.

Μην σας πω ότι ένας διαιτητής, εάν είναι ευσυνείδητος, παίρνει το καπελάκι του και φεύγει. Ακόμα κι αν δεν πει «σας ευχαριστώ που με ανεχθήκατε τόσο καιρό», το καθήκον του στην ελληνική διαιτησία θα το έχει επιτελέσει. Λίγες λέξεις, μόλις επτά, πολύ μεγάλες κουβέντες. Αλλά πού να βρεις τέτοια υπερήφανη στάση...

Κι εκτός από εκείνους τους... άγαρμπους, τους «χασάπηδες» - κατά το κοινώς ποδοσφαιρικά λεγόμενο – οι οποίοι στην ταραχή τους επάνω εκτίθενται ανεπανόρθωτα, υπάρχουν και εκείνοι οι οποίοι έχουν αποκτήσει ειδικότητα στη «μικροχειρουργική». Που σε «σφάζουν» με το βαμβάκι και χωρίς αναισθητικό. Σου αφαιρούν αυτό που δικαιούσαι με τέτοιον τρόπο, που δεν το παίρνουν όλοι χαμπάρι...

Αν ορισμένες ομάδες, εμμέσως ή αμέσως, δείχνουν την αντίθεσή τους στον ερχομό ξένων διαιτητών, δύο τινά συμβαίνουν: Ή, τους ευνοούσε το παλαιό σκηνικό με το σαθρό περιβάλλον και δεν θέλουν να το αποχωριστούν, ή οι ενστάσεις τους άλλους σκοπούς εξυπηρετούν και τα βέλη τους αλλού στέφονται.

Γι΄ αυτό, λοιπόν, το ιδεατό για αυτό το ποδόσφαιρό μας, όπως το κατάντησαν μερικοί, είναι η διεξαγωγή όλων των αγώνων της Super League με ξένους ρέφερι. Στα μέχρι τώρα ματς του ελληνικού πρωταθλήματος τα οποία διηύθυναν ρέφερι από την αλλοδαπή ουδείς εκ των διαγωνισθέντων τόλμησε να διαμαρτυρηθεί προς τους ξένους διαιτητές, παρότι ορισμένοι εξ αυτών υπέπεσαν σε λάθη. Ομως ποδοσφαιριστές, αλλά κυρίως παράγοντες γνωρίζουν πως όσο κι αν φωνάζουν, κανείς δεν τους ακούει.

Διαβάστε ακόμη

Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί

Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες

Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη

Βίντεο ντοκουμέντο: Τέσσερις νεαροί ληστεύουν 18χρονα δίδυμα στο μετρό - Άρπαξαν σταυρούς με τη βία

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • διαιτητές
  • ποδόσφαιρο
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr