Περιστέρια τρώνε το φαγητό των ασθενών στον «Ερυθρό Σταυρό»!
Σε τραγική κατάσταση βρίσκονται τα δημόσια νοσοκομεία, όπως κατήγγειλε ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος, κάνοντας λόγο για εγκατάλειψη της δημόσιας υγείας, που πέραν των τεράστιων ελλείψεων σε φάρμακα, υλικών από τα χειρουργεία, κτλ., ολοένα κι εμφανίζονται νέα προβλήματα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, έφερε στο φως τραγελαφικά περιστατικά, που μεταξύ άλλων, αποδεικνύουν ότι η Υγεία στην Ελλάδα, βρίσκεται στην... εντατική.
Ο κ. Γιαννάκος, έκανε λόγο για ποντίκια στο νοσοκομείο της Μυτιλήνης, για τα περιστέρια, που μπαίνουν από τα παράθυρα και τρώνε το φαγητό των ασθενών στον Ερυθρό, μεταφέροντας παράλληλα και νοσήματα, ενώ σε άλλες δομές, πέφτουν σοβάδες στα κεφάλια των ασθενών και του νοσηλευτικού προσωπικού!
Ακόμα, ανέφερε ότι μία νοσηλεύτρια, έπειτα από τις αμέτρητες εκκλήσεις στους υπεύθυνους, τόσο του νοσοκομείου, όσο και της πολιτείας, για τις τραγικές ελλείψεις στο νοσοκομείο «Αγιος Ανδρέας» της Πάτρας, δεν άντεξε από την κάκιστη ψυχολογική κατάσταση στην οποία βρισκόταν κι αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει.
Για καλή της τύχη, οι συνάδελφοί της επενέβησαν άμεσα, αφού είχε προχωρήσει στην κατάποση φαρμάκων κι έπειτα από πενθήμερη νοσηλεία, διέφυγε τον κίνδυνο.
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Βίντεο ντοκουμέντο: Τέσσερις νεαροί ληστεύουν 18χρονα δίδυμα στο μετρό - Άρπαξαν σταυρούς με τη βία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



