Ελευθερία Αρβανιτάκη: Θετική στον κορονοϊό - Ανέβαλε τη συναυλία της στη Χίο
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θύμα του κορονοϊού έπεσε η Ελευθερία Αρβανιτάκη, η οποία βρίσκεται σε καραντίνα. Μέσα από το προσωπικό της προφίλ στο Twitter, η τραγουδίστρια ανακοίνωσε την αναβολή της συναυλίας της στη Χίο, η οποία ήταν προγραμματισμένη για το Σάββατο 30 Ιουλίου. Παράλληλα ενημέρωσε τη νέα ημερομηνία.
«Το προσπαθήσαμε να μη συναντηθούμε με τον covid αλλά ήταν αναπόφευκτο. Είμαι θετική και εγώ οπότε θα πρέπει να μεταφέρουμε την συναυλία μας στη Χίο που ήταν προγραμματισμένη για το ερχόμενο Σάββατο 30 του Ιούλη. Νέα ημερομηνία Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου» έγραψε η τραγουδίστρια.
Το προσπαθήσαμε να μη συναντηθούμε με τον covid αλλά ήταν αναπόφευκτο. Είμαι θετική και εγώ οπότε θα πρέπει να μεταφέρουμε την συναυλία μας στη Χίο που ήταν προγραμματισμένη για το ερχόμενο Σάββατο 30 του Ιούλη. Νέα ημερομηνία Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου. pic.twitter.com/m3EIpohNeL
— EleftheriaArvanitaki (@ElArvanitakiOff) July 27, 2022
- Gov.gr Wallet: Ξεπέρασαν τις 44.000 οι ταυτότητες και τα διπλώματα οδήγησης από χθες, λέει ο Πιερρακάκης - Πώς θα κατεβάσετε τα έγγραφα στο κινητό σας
- Φόρος εισοδήματος: Eκπτωση 3% για τις εφάπαξ πληρωμές έως 30 Αυγούστου
- Υπουργείο Υγείας: Τα 12 σημεία - παραλίες στην Αττική που απαγορεύεται το κολύμπι
- Κρητικός μαθητής κατέκτησε τη δεύτερη θέση σε παγκόσμιο διαγωνισμό της Microsoft
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




