Ανδρέας Μικρούτσικος: Θετικός στον κορονοϊό - «Θα πάνε όλα καλά, είναι δυνατός» είπε η Κατερίνα Καινούργιου
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ακόμα ένα θύμα από κορονοϊό, μετρά η ελληνική σόουμπιζ. Το πρωί της Τετάρτης (29/6), η Κατερίνα Καινούργιου αποκάλυψε πως ο λόγος που λείπει ο Ανδρέας Μικρούτσικος για δεύτερη συνεχή μέρα από την εκπομπή είναι γιατί βγήκε θετικός στην Covid-19.
«Επικοινώνησα χθες με τον Ανδρέα Μικρούτσικο και μου είπε να ενημερώσω τους τηλεθεατές. Να σας πω ότι δυστυχώς κόλλησε κορονοϊό, παραμένει στο σπίτι του μαζί με την σύντροφό του. Είναι καλά αλλά όπως καταλαβαίνετε επειδή είχε και τα υποκείμενα νοσήματα πρέπει να προσέχει. Του στέλνουμε όλη μας τη θετική ενέργεια και τον θέλουμε γρήγορα κοντά μας. Θα πάνε όλα καλά. Είναι πολύ δυνατός ο Αντρέας μας» είπε η παρουσιάστρια.
Σημειώνεται πως είχε προηγουμένως βρεθεί θετική και η σύντροφός του.
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




